kat met pijnlijke staart

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LPtjuh

kat met pijnlijke staart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-06 14:59

heey allemaal
gisteren avond kwamen mijn vriend en ik thuis en toen ik in de huiskamer stond gaf mijn kat opeens een enorme krijs.
nadat ik mijn vriend op zijn kop gaf dat hij moest uitkijken , zei hij dat hij hem alleen aaide over zijn staart.
de kat heeft een tijdje ( wist ik niet) een bobbeltje op zijn staart.
nu lijkt het wel of de staart ergens tussen heeft gezeten ....
het onderste deel beweegt wel maar hangt niet recht aan het bovenste deel ( haha lekker onduidelijk)

ook zie je in het haar duidelijk de afscheiding van waar het pijn doet . of dit nu komt omdat het dikker is of omdat je een streepje door het haar ziet ik weet het niet.

het is zo onwijs zielig , hij heeft heel de nacht op mijn buik in bed geslapen ( wij waren het weekend nuet thuis en hij had ons blijkbaar gemist)
hij eet verder goed is erg aanhankelijk en gaat niet meer naar buiten ( de mogelijkheid is er wel , maar hij wil niet)

kan het zijn dat zijn staart is gebroken ? of hebben jullie zoeits vaker gehoort of gezien
vanavond ga ik met hem naar de dieren arts en hij heeft vanacht een pijnstillertje gekregen
arm beest

Urielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 19:06

Ik ken dat idd van een gebroken staart bij een stalkat (paard stond op de staart), die is afgezet toen en daarna was het weer goed (met een stompje staart dan). Misschien met zijn staart tussen de deur gezeten? Arm diertje

Urielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 18:44

Hoe is het nu ermee? Wat zei de DA?