Ik was zo geschrokken...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xDreamerx

Ik was zo geschrokken...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-06 23:02

Ik moet het toch even kwijt hoor...
ik heb dus een kat, Gijsje. Ze is 18, en ik 12 dus ik ken haar al mijn hele leven. Ik ben helemaal aan haar gehecht en ik kan me geen leven zonder haar voorstellen...

Vorig jaar kreeg ze blaasontsteking en iets met haar nieren. Ze ging op dieet, en alles ging weer goed. Toen begon afgelopen maandag het gedonder weer... Ze ging kotsen, en heeeeeel hard miauwen. (en dan niet een beetje hard, nee, echt heel extreem hard) en als je haar aanraakte was het schreeuwen, en ze gaf ook de hele tijd pijn-miauwtjes, van die hele lage zielige kreuntjes... En ze wou niet meer eten, drinken, poepen... Wij dachten dus dat ze verstopt zat... Echt heel zielig... en toen ging ze heel zielig in een hoekje zitten... wij waren helemaal bang dat het mis ging...
Toen begon ze vandaag weer met die miauwtjes, je kon haar niet aanraken, ook niet rustig aaien, alles deed pijn. Het ging helemaal niet goed. Wij dus snel de dierenarts bellen, had geen dienst. Wij vonden het wel een noodgeval, dus ander nummer bellen. Toen konden we komen. We konden haar niet in zo'n reiskooitje doen, dat was té zielig en te pijnlijk, dus ging ze mee in dr mandje.

Bij de dierenarts zei hij dat ze heel erg pijn in haar rug had, maar echt heel erge pijn, dus ze moet nu elke dag pijnstillers. Daarna zal het waarschijnlijk beter gaan.. arm beestje. Wij waren allemaal heel bang dat ze dood zou gaan, gelukkig ligt ze nu gewoon weer rustig in haar mandje, maar ze heeft nog steeds pijn...

we moeten volgende week foto's laten maken bij haar rug, of ze wat gebroken heeft...

Ik hoop echt dat ze 100 wordt.

Sorry ik moest het effe kwijt.

Pluttersput

Re: Ik was zo geschrokken...

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 23:04

Kan me voorstellen dat je daarvan schrikt ja. Maar weet je, het zal wel goed komen. het gaat zoals het gaat. Ik zal voor je duimen dat er niks ernstigs aan de hand is. Laat je het wel weten?
Groetjes, mij

xDreamerx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-06 23:05

dankje

irmaaatje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 23:14

ow,, gelukkig dat ze het overleefd!! veel sterkte ermee..

Magnummm

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 23:26

Wat vervelend zeg!! Hopen dat het beter word en niet verslechterd. Sterkte!!

Mikkiej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 00:04

Arm beestje, hopen dat het beter gaat!
Wij hadden ook zoiets met onze kat.. Die was opeens niet meer zindelijk en wou niet meer eten alleen nog maar drinken en begon te likken aan de muur (kalk tekort) Helaas (of beter) is hij ingeslapen, is heel erg moeilijk helemaal als je net zoals jij de kat al je hele leven kent!

Ik duim voor je dat het goed komt! Laat je het ons weten?

ushi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 17:02

Ah zielig! Gaat het al weer een beetje beter met Gijsje?