, ze had een prachtig nest gemaakt, veel wol (gelukkig want het is nog niet bepaald warm). Vanmorgen nog eens in het nestje gekeken (ook eens een paar jongen eruitgehaald, maar niet allemaal, ik ben nog steeds bang iets verkeerd te doen of dat ze koud krijgen
, dus nestje maar weer toegedaan. Ze zijn al flink gegroeid, mooie dikke buikjes, oogje zijn al open (sommige al meer dan andere) er zitten een paar dikkertjes in, en eentje die een beetje achterop zit (een donker, is dunner en kleiner, en de oogjes zijn nog niet echt open denk ik), dus ik hoop dat die snel zn schade inhaalt. Het was wel mooi levendig enzo. Ik heb nog maar geen foto's gemaakt, maar volgende week zeker. Dan verlaten ze waarschijnlik zelf het nestje. Echt schattig die kleine konijntjes. Ik heb het denk ik ook getroffen qua kleur, er liggen grijze in, maar ook martertjes denk ik. (de papa is middengeel marter en de mama is blauw-zwart).
zalig gewoon die kleintjes. (en ik heb natuurlijk stiekem alweer een favorietje, maar ja de bedoeling is dat ze allemaal een goede thuis vinden, al zal ik het niet erg vinden als er eentje overblijft, plaats zat)
dat is nog veels te vroeg toch?? 

Mag niet...