Want 3 maanden geleden had ik onverwachts een nestje konijntjes,en ik wilde ze allemaal houden omdat ik bang was dat ze anders verkeerd terecht zouden komen.
Maar het zn nog steeds binnen konijnen en heel mn dochter haar kamer staat vol met hokken en nijnen,dus hoop dat er toch iemand is die misschien op zoek is naar een leuk nijntje.
Ze zn dus 3 maandjes jong,ik weet niet wat t zijn ,mannies of wijfies ,want het lukt me niet om ze na te kijken.
Dus mocht er iemand zijn die 1 of 2 van deze nijnen een HEEL goed en BLIJVEND huis kan geven dan hoor ik het graag

Met de tijd (als t wat warmer is) dan kunnen t makkelijk buiten nijnen worden!!!
Nou misschien hoor ik wat van iemand die op zoek is,ik voeg een link van een topic met foto,s erbij .
Twee zn er echt superharig,dus die moeten echt veel aandacht krijgen voor t onderhoud ervan,ik zelf heb er wel beetje aan geknipt want ze hebben echt superlang haar onder de hand (net echte angora,s)
Vader is trouwens een Nederlandse dwerghangoor ,en ma is iets vosachtigs

En ik moet er bij zeggen dat t me echt aan mn hart gaat hoor ,maar ik kan t gewoon nie opbrengen ,maar ik doe ze ECHT alleen weg naar een GOED HUIS !!!
viewtopic.php?f=73&t=540192&hilit=
viewtopic.php?f=73&t=537338&hilit=