Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik heb een Labrador met niet echt een hoog IQ (staan ze volgens mij ook om bekent
) en die besloot ineens vollop vaart te maken. Er stond alleen nog iemand in de weg.. Ze leek wel een harmonieka

Maar echt hele gekke dingen deed ze nooit..
Er hangen wel eens wat haren voor zijn ogen maar dat het nou zo erg is
en onze andere kat van inmiddels 6! denkt nog steeds dat z'n eigen staart een ding is wat je moet vangen die loopt dus nog steeds rondjes achter z'n eigen staart aan
Dan hebben we nog een kat die ontzettend kieskeurig is wat ie de ene dag wel eet hoeft madam de volgende dag niet hoor want ik eet geen 2 dagen hetzelfde! En die kop die ze dan trekt echt zo verwaand der neusje ophalen zo van ja daaaaaaaaag eet dat zelf maar!
hmm rare beesten af en toe hoor die katten!
En honden ook.. O ja mijn hond is een keer in de vijver gevallen.. enne.. dan rent ze zo om een boom.. ga ik erachteraan, loopt zij weer achter mij aan.. loop je zo 5 rondjes..
) en die hond liep er vlak achter en op de plek dat de bal omhoog ging sprong Simba ( de hond, jack russel) als een springbal omhoog
hij 'volgde' de bal dus 
Ik zie het al voor me.. zo'n kat die achter zijn schaduw aanrent.. Hebben jullie katten ok last van de "gekken 5 minuten?"