Om 08.45 kwam de eerste, vlak daarna, om 9 uur, de tweede. Een zwarte met een witte neus en een zwarte met precies hetzelfde koppie als haar moeder, met rood en wit. Super schattig! Ik dacht: weinig kittens, ze was best dik! Maar ze bleef op haar dooie gemak de kittens likken en ze was erg moe. Dus dat was t dan. Maar om 10.50 zei mn zusje: hé dr is er nog één! Een rooie met wat wit. Ik bleef er bij, en toen kwam er om 11 uur nog eentje, een lichtrode met veel wit. Mijn vader heeft gister even gekeken wie een poes was en wie een kater. Nou, de lapjeskat is een poes (wat een verrassing

Poes was de eerste dag erg moe, ze heeft veel geslapen. Ze wilde de doos niet uit om te eten, dus ik heb haar brokje voor brokje zitten voeren. De nacht van zondag op maandag ben ik er ook nog uit geweest om haar te voeren en haar te laten drinken. Ze lag de hele dag helemaal in een 'rondje' waardoor niet alle kittens bij de tepels konden. Nu heeft ze wel een beetje door dat ze beter gestrekt kan gaan liggen. Ze is ook 3 keer uit de doos geweest om te eten, dat durft ze nu wel aan. Gisteren is ze zelfs even in de keuken geweest, ze ging zichzelf van top tot teen wassen. De kittens vonden het prima, die sliepen met zn allen op een hoopje. O ja, en we hebben ze namen gegeven

De 'grote' felrooie is HEIN
De lichtrode is PUMA
De bijna-helemaal-zwarte is DIRK
De lapjeskat is JOZEFIEN
Ik heb foto's en ze staan ook op mijnalbum. Ik krijg ze alleen op de één of andere manier niet op Bokt.
Dus ik geef de link even
http://www.mijnalbum.nl/Album=UYXFYQUJ
de laatste foto is moeder Poes één dag voor de bevalling