Ik dacht vanmiddag op mijn werk nog: "Goh, ik meende toch dat ik nog een briefje van 20 in mijn broekzak had zitten..." Kom ik vanavond thuis, zie ik op de grond nog een kwijlerig stukje bewijsmateriaal liggen en kon ik de zaak van de vermiste 20 euro rondbreien... Hoofdverdachte en tot schuldig verklaarde: Tess, 3-jarige kruising dobermann x Labrador, met een niet te verzadigen eetlust . Ik laat haar maar niet vasten totdat ik dat geld er weer uit heb, want dat zijn wel heel veel brokjes... Denk dat ik de volgende keer toch maar wat beter oplet als ik zomaar geld los in mijn broekzak stop (dit was dus een heel nuttige les).
Afstandbedieningen ben ik ook al twee maal kwijt geraakt inderdaad (maar dat was mijn andere hond, een kruising Jack Russell x border collie). Die heeft trouwens ook al eens een memorystick opgevroten, dus dat verklaart misschien waarom het zo'n slim hondje is!
Oja... die van mij heeft net me 2 dagen oude wollen deken opgevroten. Leuk joh zo'n hond. (en ja... ik had hem goed opgeborgen, maar dat is geen probleem voor meneer...)
1 paar steunzolen a 800 euro 1 leren jas a 300 euro diverse paren leren herenslippers 1 hondemand a 30 euro diverse dekens en last but not least 1 leren bankstel, de prijs zal ik maar niet benoemen.............en als ie nou alleen een stuk leer er uit had gerukt, nee hoor, meneer moest ook zo nodig een gat graven in het schuimrubber
Ik heb ook een vreterig ding (dobermannxmechelse herder) maar mijne heeft de voorkeur voor kaarsen, openhaardblokken en kussens hoop dat het daar bij blijft.
Oeps.... Dan heb eigenlijk geen recht van klagen, dit slaat alles! Dan zul je wel een aantal malen nek-omdraai-neigingen gehad hebben.
"
zeker weten!! maar gelukkig hebben ze de sloop periode grotendeels achter zich gelaten..........en een bijkomend voordeeltje, mijn pubers laten niet meer klakkeloos hun spullen rondslingeren
( ik was trouwen nog een bril van 200 euro vergeten te benoemen)
Haha, dat heeft die van ons nog nooit gedaan (afkloppen!!!)
Maar wel:
- de afstandsbediening vd televisie - de afstandsbediening vd videorecorder - de telefoon - één GROOT kussen - een bankstel - ontelbare sokken en knuffels/speeltjes - andere kledingstukken/sloffen/schoenen
En ik vergeet vast nog een heleboel.
Overigens doet ze dit tegenwoordig niet meer, maar het eerste jaar was erg duur!
Mijn Duitse Monster is gék op mobiele telefoons. Het liefst zo nieuw mogelijk!! Afkomstig van diverse eigenaren géén probleem!! Leren paardrijlaarzen zijn een must voor zijn tandonderhoud evenals het leren paardrijpetje, de portemonnee, de afstandbediening, mijn nieuwe schoenen etc etc.
Wat ik wél heel "yak" vind... hij steelt stiekem mijn stringetjes uit de vuile wasmand
En wat ik dan weer níet begrijp: zijn emmer met voer staat naast zijn mand en daar doet hij nóóit wat mee!! Terwijl ik niet ruim voer!! Malle hond maar wel lief.