Ekkie schreef:Ze zijn erg aanhankelijk, erg nieuwsgierig en als ze het niet met je eens zijn, dan spuiten ze een keer urine naar je...weet je dat ook weer.
Haha echt waar? Doen ze dat? Dat wist ik niet!
Ekkie schreef:Winterharde beesten (heb een keer de wilde variant in Chili gezien, nou en of dat dat nog veel kouder was dan wat wij hier met een strenge winter hebben) Overdag amper actief en ook niet erg gewenst aangezien het echte schemer en nacht dieren zijn. Ik weet niet hoe het is om ze binnen te houden, maar ik denk dat je daar toch wel een vrij grote en vooral hogere kooi voor moet aanschaffen.
Hm, ik dacht dat je ze juist binnen moest houden, maar ze zijn pas in het donker actief?
Ekkie schreef:Of dat katten ze achterna zitten weet ik niet, ze kunnen behoorlijk groot worden.
Gemiddeld 30 cm toch? Dan denk ik eigenlijk niet dat mijn kat die zelf misschien ietsje groter is er achter aan zal gaan zitten eigenlijk (had aan die verhouding nog niet eens gedacht)
Ekkie schreef:Wat ik (toen) te horen kreeg was dat je ze het beste wel al jong bij elkaar moet zetten, omdat je anders veel ruzie kan verwachten.
Dus jonkies nemen en niet de al wat 'oudere'?