Kipje schreef:Super beesten!
Ik wil ook dolgraag een reptiel. Ik ben alleen niet van plan er in de nabije toekomst eentje te kopen omdat ik eerst wil weten hoe het allemaal zit met de verzorging! Ik weet zo weinig van die beesten af.
Wel super dat jij er eentje hebt! Is de verzorging nou moeilijk of valt het mee?
Het valt mij reuze mee eigenlijk, bij een leguaan is het het belangrijkste dat je genoeg plek hebt, want je moet goed weten waar je aan begint als je een leguaan in huis haald, ze kunnen namelijk ontsettend groot worden! (volwassen mannen kunnen 2 meter worden).
Inderdaad zoals je al zegt, je moet er goed op voorbereid zijn als je een reptiel neemt, veel info opzoeken. Lees en vraag alles op forums en boeken.
Kom eens in het terrarium topic in HK, daar kan je al je vragen stellen die je maar hebt 
Zelfde geldt voor Daantjuhh 
Ik ben al heel erg lang gek van reptielen en ik vind ze enorm interessant! Toen ben ik erg gaan uitzoeken en informatie gaan verzamelen.
Zo ben ik ook in het terra topic terecht gekomen, en nadat ik veel gezocht heb, ben ik gaan kijken bij een leguaan op marktplaats. Ik was meteen verkocht 
Wat bedoel je op zijn poot? Als je dat witte plekje bedoelt op de eerste paar foto's, dat is een stukje vel.. ze is laatst vervelt, maar nog niet volledig, dat zijn dus nog restantjes