Weten Jullie wat dit is?
Groetjes Noraly

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sax89 schreef:misschien teveel brood gegeten...
Vickelientje schreef:Wat voor voer geef je hem..en wat voor kleur rood? Zit er ook slijm bij? En heeft hij diarree (gehad)?
als hij nl bloed bij de ontlasting heeft, dan moet je naar de dierenarts om hem na te laten kijken.
In sommig hondenvoer zitten kleurstoffen die ervoor zorgen dat de ontlasting van je hond een raar kleurtje krijgt...vaak een beetje rood/ oranje achtig.
Maar bij vermoeden dat er bloed in zit...ga naar de dierenarts en neem evt wat van de poep mee, zodat hij er verder naar kan kijken
baroen schreef:geef je hem regelmatig frolic?
kyralover schreef:nee
baroen schreef:kyralover schreef:nee
al meer gevraagd, maar nog een keer, wat voer je hem?
kyralover schreef:Zal ik kijken of ik de volgende keer een foto kan maken?
kyralover schreef:Bonzo en brokken mix vvan de super!
Vickelientje schreef:kyralover schreef:Zal ik kijken of ik de volgende keer een foto kan maken?
nouja...kijk...je kunt er een grapje over maken, maar er kan wel degelijk iets mis zijn. De dingen die ik je vraag, zal een dierenarts ook vragen nl![]()
Er zijn nu eenmaal veel vragen nodig voor een juiste diagnose, die overigens altijd nog het beste door je dierenarts gegeven kan worden, ipv door jan en alleman op een forum.
nogmaals: als je het niet vertrouwd, ga ermee naar de DA!
kyralover schreef:Het was ook siriueus bedoeld, maar oke omdat het zo vies is:
Vickelientje schreef:kyralover schreef:Het was ook siriueus bedoeld, maar oke omdat het zo vies is:
Oh oke, haha...ja vies is het zeker![]()
...wasknijper op je neus
pubelia schreef:zolang er geen slijm bij zit is het niet zon ramp. weet je hoe je kan controleren of het geen bloed is?
een keukenrol papiertje, maak je nat han je er in, en dan heb je de echte kleur...
kyralover schreef:pubelia schreef:zolang er geen slijm bij zit is het niet zon ramp. weet je hoe je kan controleren of het geen bloed is?
een keukenrol papiertje, maak je nat han je er in, en dan heb je de echte kleur...
Ben je een echte poepdeskundige?