Hondje gezocht! Mag ouder, wel reu

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Babsiej

Hondje gezocht! Mag ouder, wel reu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-06 00:19

Hoi,

Wij zoeken een leuk hondje om ook lekker te kunnen spelen met onze andere hond een mechels herder teefje. Zij is zeer sociaal met andere honden.

Ik zoek niet een bepaald ras, wel graag een middelmaatje, en hij moet lief zijn, en redelijk tot goed luisteren, daar we ook minimaal 4 keer per week een wandeling door het park/meer maken.

Leeftijd hebben we gezegd op max 8 jaar, omdat we er ook nog wel even plezier aan willen beleven.
We zijn zaterdag naar het asiel geweest zaten niet echt leuke honden tussen. Na veel overwegen hebben wij ook besloten geen hond te nemen van een hulporganisatie voor buitenlandse honden:)

Groetjes Barbara

fluffie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 00:41

kijk eens op www.dierenasiels.com daar vind je misschien wel een leuke hond! ik ben zelf vrijwilliger in een dierenasiel en het zit bij ons aardig vol..er komen ook elke dag nieuwe dieren binnen! ik zou zeggen ga eens een kijkje nemen (neem desnoods je herder mee) en kies samen een maatje uit! veel plezier en succes! laat je iets weten als je iets gevonden hebt? groetjes

Patricia20

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 00:42

nou je bent me net voor fluffie!!!

mar ik raad ook een dierenasiel aan, daar zitten er zoveel te wachten op een goed huisje...

Babsiej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-06 00:42

Hoi,
Daar heb ik inderdaad gezocht:) Maar alles wat leuk lijkt zit zoo ver weg .. Hier zaten ook maar 6-7 hondjes geloof ik in t asiel .. www.dierenasielalkmaar.nl

fluffie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 01:03

Ik weet niet hoe het in de asiels in nederland is, maar bij ons zitten er elke dag wel enkele nieuwe honden te wachten op een baasje! neem er echt je tijd voor om een kameraadje uit te zoeken..een hond neem je voor het leven dus kijk gewoon rustig rond en neem geen overhaaste beslissingen...heb je maar 1 dierenasiel in de buurt? ik ben er zeker van dat er binnekort een hondje zit waarmee het absoluut klikt

Babsiej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-06 01:03

We zijn zeker rustig aan het zoeken, en zoeken ook echt DE match tussen de honden zelf en het hondje en ons.. Hier is het aanbod in honden dus erg weinig in het asiel ..

TheSam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 12:45

Er zijn zoveel lieve en leuke honden die nog een baasje zoeken... kijk anders op marktplaats of nog beter.. kijk in de hart voor dieren. Die hebben een katern, speciaal voor asieldieren

Blueberry

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 12:51

Als er bij jou in het asiel weinig honden zitten kan je toch ook gewoon ergens anders kijken? Asiels doen ook vaak aan uitwisseling tussen elkaar.

Wij hebben onze honden ook uit het asiel uit Hilversum. Die zit samen met Almere en daar doen ze aan uitwisselingen. Volgens mij kwam onze eerste hond uit almere (omg).
Echt zo heerlijk om een beesie een goed huisje te geven!

xDjailo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 12:55

www.slhh.nl

stichting landelijke huisdieren nog iets weet niet precies..

xDjailo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 12:55

stichting landelijke herplaatsing huisdieren

dat was het:D

Desiree

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 13:32

In eindhoven zitten 2 schitterende puppies. Beide reuen. 1 kruising basset-beagle, en een springer spaniel. Voor laatste is ongeveer wat jullie zoeken. En dan zijn er inderdaad via dierenasiels.com nog ontelbare honden te vinden die voor jullie in aanmerking zouden komen. WAnt omdat ik geregeld op die site kijk, weet ik ook van die puppies die in Eindhoven in het asiel zitten.

Babsiej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-06 15:25

daar heb ik een leuke labrador gezien bij stichting slhh ga ik strakjes even voor bellen