annepaardoes schreef:je hond op spersie bonen zetten! De fout die je maakt is dat je bonen door het eten gaat doen en dat heeft niet veel zin. Om je hond toch zijn nodige vitamines te geven kun je vitamine kruiden (volgensmij heeft dat zo, anders corrigeer mij even) van bio food halen. Die doe je daan over de (spersie) bonen en zo krijgt de hond zijn dagelijkse porsie vitamine. Een hond mag je maximaal 3 weken achter elkaar op bonen zetten!
Hoeveel bonen een hond mag zou ik zo niet weten. Ik denk ong. het zelfde aantal gewicht als wat je aan normale brokken geeft.
En daarnaast veel met je hond wandelen en hem naast de fiets nemen. Niet denken ow nu moet hij maar rennen naast de fiets, omdat hij moet afvallen, want dat is niet goed voor de hond. De hond moet in een draf tempo naast de fiets lopen.
En alle lekkernijen voor je hond afslaan.
Ookal heeft je hond een opsessie voor eten jij bepaald wanneer de hond eten krijg en niet de hond. Deel zijn porsie eten over 2x voor 1 dag zodat hij denkt dat hij meer krijgt en geeft hem op dezelfde tijd eten.
Hoi,
Ik sluit me hier ook bij aan.
Groetjes