Actie tegen malafide hondenhandelaars!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Biepmiep

Actie tegen malafide hondenhandelaars!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-06 17:29

Beste forum genoten

we roepen met zijn alle dat deze gruwelijke handel in honden moet STOPPEN !!!!!!!!!!!

Nu heb ik een plan, en heb daar JULLIE hulp voor nodig !!!!!
Ons idee is om een in het oog lopende folder te laten maken, en deze te verspreiden.
Bij bijvoorbeeld, (dieren) winkels, asiels, dierenartsen, trimsalons en alles wat jullie zelf ook nog bedenken

willen jullie hier aan meedoen kunnen jullie je aanmelden voor een
voorbeeld folder dan kunnen jullie mailen naar
bverhbol@zeelandnet.nl
dan stuur ik na het weekend de voorbeeld folder per mail naar jullie en
uiteraard kunnen jullie ook zelf 1 folder maken
kunnen jullie deze zelf copieeren (dit om de kosten voor ons te drukken, want de dierenbescherming werkt op dit gebied niet mee)
terwijl in het verleden deze acties tegen bont en vivisectie goede resultaten gaf

wij beseffen terdege dat dit 1 druppel is op een geloeiende plaat, maar niets doen is ook zo wat

Heleen en Boudewijn

(p.s overgenomen van andere forum)

Mist

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-06 21:35

misschien kun je beter een petitie starten op www.petities.nl ? als ik bv kijk naar Belgie (en het is natuurlijk een internationaal probleem !) ...hier verkopen ze honden en katten in dierenwinkels ! heel "gewoon"
Pas nog enorme ruzie gehad in een dierenwinkel (had z'n puppy assortiment uitgebreid- ik hou dat altijd in de gaten)
dus daar kun je de posters sowieso niet kwijt- in ned. natuurlijk wel...maar ik vrees dat dit Europees aangepakt moet worden.