Leeloo en Coco weer ITP (hamhams)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Calanddra

Leeloo en Coco weer ITP (hamhams)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-06 17:24

Ik heb deze 2 meiden alweer 4 maandjes (ze zijn geboren in eind oktober) en t zijn 2 zusjes van elkaar. Ze zaten eerst altijd bij elkaar, totdat ze af en toe 's nachts meerdere keren zaten de piepen, of in ieder geval één van hen. 't Was niet zo dat de elkaar pijn deden ofzo, ze hebben ook nergens wondjes oid. Maar omdat ik ze wel op mn kamer wilde, maar ook mn nachtrust behouden heb ik er een hekje tussen gezet (ik heb zo'n kooi waar je een hekje tussen kan zetten en dan heb je er 2 ) ze probeerden wel telkens weer bij elkaar te komen, ondanks dat ze gewoon met elkaar konden snuffelen en elkaar konden zien door de tralies. Ook een aantal keer gelukt Daarna ging het een hele tijd goed. Maar sinds eergisteren kruipt Leeloo er toch telkens op de een of andere manier langs of onder en ligt ze weer bij dr zusje. 't Ging gewoon weer goed, dus heb het hekje gisteren weg gehaald. Ze zijn zo lief samen Coco was dr zusje ook redelijk vaak alleen heeft Leeloo daar niet altijd zin in dus dan piept ze . t is me opgevallen dat Leeloo nogal n aansteller is, ze piept nogal snel, ondanks dat er niks aan de hand is (ze is niet schuw hr oid, integendeel juist )

't Gaat nu nog steeds erg goed, af en toe wat gekibbel, maar dat komt door dat Coco iets dominanter is dan Leeloo. Maar ze heeft Leeloo nog nooit gebeten oid.

Maar goed, ik besloot gisteren dus om wat fotootjes te maken van hem samen

Eerst nog een paar fotootjes van januari en van februari nog
Coco in t radje (gelukkig is t n silent rad, maakt geen geluid )
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
*jamjamjam...lekker*
Afbeelding
*jamjamjam....wacht even, iemand kijkt....*
Afbeelding
*aaaah wie is dat*
Afbeelding
Leeloo in t rad
Afbeelding
Afbeelding

Dan de foto's van gisteren Ik had ze even hierin gedaan zodat ik het hok kon verschonen...
Afbeelding
Afbeelding
Nu zie je me, en nu niet meer
Afbeelding
Lief!!!
Afbeelding
Afbeelding
Allebei even wassen
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Lief met zn tweetjes
Afbeelding
Het is niet wat het lijkt hr Coco was t oortje van Leeloo aan t wassen, kvroeg me namelijk ook af wat ze ineens aan t doen was
Afbeelding
Wat lijken ze toch nog zo mini
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
En als laatste de allerliefste
Afbeelding

Ben echt zo blij met ze

Kuzz Jenn

Irismacho

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-06 18:46

Ah!! Wát schattig, ik vind ze echt lief

xXIris

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-06 19:33

cOole hamsters!! die witte is mooi!!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-06 20:11

Als ze elkaar al aangevallen hebben (en dat hebben ze, anders had je geen gepiep gehoord) zou ik ze toch ect uit elkaar houden. Met rusjes kan het goed gaan als ze uit hetzelfde nest komen, maar in de meeste gavallen gaat het fout (zoals ik ook al in het vorige topic vermeldde). Er kan 's nachts ook iets gebeuren wat jij niet hoort.

Calanddra

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-06 22:58

ik hoorde weleens gepiep ja, maar dat was alleen van Leeloo (t verschil tussen 1 piepende hamster en 2 piepende hamsters is best wel duidelijk ) en ik heb er ook weleens bijgezeten en Coco doet nieteens wat maar ik hou t in t oog. Ze staan vlak naast mn bed en kword niet zo heel makkelijk wakker maar van dat gepiep wel als k t hoor is nogal schel. Heb nu ook een wat groter slaaphokje voor ze (lees:bloempot) voor de zekerheid. Maar zodra ik merkt dat ze echt gemeen tegen elkaar gaan doen gaan ze weer uit elkaar

MSQuincyTE

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-06 01:27

Wat een schatjes.
En wat lief dat elkaar gaan wassen

Calanddra

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-06 11:32

Dat vind ik ook altijd zo leuk bij mn gerbils eentje is wat ouder dan de andere dus die wast die andere ook hele vaak