Wij hebben nu zo'n drie maanden onze kanjer hond Gato. Niks mis met het hele dier niet echt mijn grootste vriend ooit. Nu heeft een "vriendin" van ons, die een overvette dalmaat heeft die onder zit met vetbulten die met enorme regelmaat slaag krijgt als hij een keer niet luisterd, de stichting gebeld waar wij onze hond vandaan hebben, om te zeggen dat hij slecht behandelt wordt. Wat is dat nou weer voor gedoe? ik kan me daar zo pis en pis nijdig over maken. Ze zit altijd maar te zeuren dat we juist te zacht zijn voor de hond en nu ineens zit hij niet goed bij ons. Ik wordt helemaal eng van d'r. Vooral ook omdat haar hond in mijn gedachte nog niet opgegeven moet worden bij de dierenbescherming. bah ik moest dit even kwijt.
zo jeetje dat is niet echt aardig. Terwijl jullie volgens mij 10x zo beter voor jullie hond zorgen. Misschien is ze jaloers op jullie hond en hoe jullie, julie hond behandelen.
nou noem dat maar een "vriendin",fijne mensen weer.ach als jij kan laten zien dat je goed voor de hond zorgt zullen ze je niet lastig vallen,maar ik zou dan wel een hartig woordje spreken met "vriendin"!
ach ik ben zo dan weer niet omdat het een vriendin is en ik het haar ook persoonlijk kan zeggen...correctie ik kan het haar WEL persoonlijk zeggen. maar ja de stichting gelooft mijn kant gelukkig