Muizen in huis? Hoe in vredesnaam??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Muizen in huis? Hoe in vredesnaam??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-06 08:36

Al een paar weken zat mijn kleine Alexis steeds onder de koelkast te kijken, athans, ze probeerder eronder te kijken en met haar poot hengelde ze er steeds onder. Maar ik hoorde niets en zag niets. Dus ik zei steeds al dat er niets onder zat. Ik dacht later misschien een spin ofzo. Maar nu werd ik vannacht wakker doordat die muts me 'iets' liep te spelen. Ik dacht dat ze een oorbel van me had gevonden en daarachter aan holde. Maar ze bleef maar doorgaan dus ik bril op, in mijn sloffen en licht aan...ik zie vaag iets donkers op de grond liggen dus licht feller aan...ligt daar gewoon een dode muis!! Hij was pas net dood geloof ik want hij was nog niet stijf. Dus ik wachten tot Alexis het muisje ergens had gemept waar ik erbij kon en toen met stoffer en blik het muisje in de vuilnisak gekieperd. Kon ik eindelijk weer slapen...

Maar nu vraag ik me af, hoe heeft in vredesnaam dat muisje binnen kunnen komen? Ik zou toch zweren dat ik nergens een gaatje in mijn huis heb. En toen ik er kwam wonen en de koelkast op zijn plaats zetten was hij er ook nog niet.

Dus heeft dat muisje binnen kunnen komen?

Iemand suggesties?

Schuur_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 08:42

misschien heeft je kat hem van buiten meegenomen? Maar muizen kunnen zich ook door hele dunne spleetjes wurmen.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-06 09:10

Mijn poes komt niet buiten...

Biepmiep

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 09:39

Wij hebben er 1 gehad die denk ik gewoon via de deur naar binnen kwam...maar de uitgang niet meer kon vinden. Fijn dat je een kat hebt!

ellepel

Re: Muizen in huis? Hoe in vredesnaam??

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 09:48

soms komen ze via de muren binnen, buiten even kijken dus of er niet ergens een beluchtings roosterje mist.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-06 14:48

Aha...dat zou ook kunnen ja...ik zal es even goed kijken...

annepaardoes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 23:46

muizen lopen idd door de muren. Zelfs door kleine gaatjes bij je buitenmuur van je huis komen ze naar binnen. Dus ik zou maar eens bij de muren van je huis kijken of daat geen gaatje in de grond zit ofzo