na 2 dage in spanning.. ze is dood

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

na 2 dage in spanning.. ze is dood

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 16:27

Loes ging donderdagmorgen de deur uit.. kwam s'avonds niet thuis.. ik zat wel een beetje in spanning.. maar ja ze was wel eens vaker een dagje weg (vooral in de zomer).. vrijdagochtend.. nog geen loes te zien.. ik me best wel zorgen gaan maken en had tege mn moeder gezegd als ze zaterdag morgen nog niet thuis is bel ik de dierenambulance.. vrijdag avond nog even buiten roepen.. (wel 5x)
maar nog steeds geen loes.. en we hebben nog 3 katten die waren er allemaal wel.. en het was niet echt mooi weer dus ze was normaal niet zo lang weg.. dus ik vanmorgen de dierenambulance gebeld.. of ze ook een kat gevonden hadden.. dus ik haar omschrijven.. best wel dik, cypers met goud-zwart,, geel halsbandje met ruitjes ,lichtbruine vlek op haar hoofd.. zat er een belletje aan het halsbandje?.. ja.. een gouden?.. ja! ja we hebben haar gevonden en ik moet je helaas mededelen dat ze niet meer leeft.. ik kreeg echt een klap mn moeder pakte de telefoon.. zijn we om half 1 daar geweest heb er nog even gezien of ze het was enz.. bandje gekregen.. nog even over gehad enzo hoe ze dood was gegaan want bij ons best vlakbij worden katten vergiftigd.. en anders moesten de andere 3 binnenblijven hij heeft haar nog even onderzocht maar er kwam een beetje bloed uit haar mond dus waarschijnlijk is ze aangereden.. we hebben haar meegenomen en naar het crematorium gebracht.. dinsdag kunnen we de urn ophalen..

voel me zo k*t.. het was zo'n mafketel echt een poppie in de zomer nam ze teenslippers piepschuim waterplanten enz mee naar huis.. ik ga haar heel erg missen

ze is op23 augustus 2004 geboren en op 23 februari overleden nog hee jong dus.. veel te jong..

Loes r.i.p

Maya1990

Re: na 2 dage in spanning.. ze is dood

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 16:32

sterkte! Gelukkig heeft ie een goed leven gehad! En je weet tenminste wat er met m is gebeurd!
X

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 16:34

dank je.. ja ik weet wel wat er gebeurd is idd je denkt niet meer van waar is ze.. maar kan het nog steeds niet geloven.. heb nog steeds het idee dat ze straks over de schutting komt of het paadje op gehuppeld maarja..

Bluebontje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 16:35

sterkte zeg.

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 16:37

Sterkte meid! Ik ben altijd al helemaal bang als mijn kat de hele avond weg is! Echt verschrikkelijk om zoiets te horen! Suc6 met het verwerken!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 20:22

bedankt allemaal

Yumalover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 21:03

Sterkte er mee !!

Aman_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 12:00

Sterkte.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 22:10

Jee dat is echt triest zeg! Heel veel sterkte met t verlies v je katje.

Sannert

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 22:13

Sterkte! Echt jammer dat ze zo aan dr einde is moeten komen!

Desiree

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 22:23

Vergiftigd, wat beroerd! Dat is nog erger dan aangereden worden. Iemand bij jullie in de buurt is niet gesteld op katten, dat is duidelijk. Ik zou ze voortaan in je eigen tuin houden en in je eigen huis.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 23:03

vreselijk zoiets en nog zo jonh!
Veel sterkte!

Rachelle302

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 11:25

sterkte!!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 19:17

Desiree schreef:
Vergiftigd, wat beroerd! Dat is nog erger dan aangereden worden. Iemand bij jullie in de buurt is niet gesteld op katten, dat is duidelijk. Ik zou ze voortaan in je eigen tuin houden en in je eigen huis.

ja het is echt heel klote,, maar het is niet bij ons in de buurt voor de katten best ver weg, maar loes is wel bij die weg aangereden, het rare is dat ze in die straat alleen maar witte katten terugvinden.. die andere zullen ook wel niet meer leven.. maar onze andere katten komen niet zo ver die huppelen wat om het huis heen en bij het water..

de rest: bedankt