een vriend van m'n moeder een puppypakket cadeau gedaan.
Nu heeft de eigenaresse van de dierenwinkel er een..ehm..soort ding bij gedaan. Ik heb alleen geen idee waarvoor het dient?

Iemand een idee?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
katrienh schreef:Dat is voor als de hond trekt. Als ie dan trekt, rekt de veer uit en voel je het niet aan de riem ( je voelt zelf geen schokje )
duidelijk ?
katrienh schreef:Dat is voor als de hond trekt. Als ie dan trekt, rekt de veer uit en voel je het niet aan de riem ( je voelt zelf geen schokje )
duidelijk ?
duidelijk ?
duidelijk ?
Vende schreef:katrienh schreef:Dat is voor als de hond trekt. Als ie dan trekt, rekt de veer uit en voel je het niet aan de riem ( je voelt zelf geen schokje )
duidelijk ?
Maar als ik aan beide kanten hard trekt, geeft de riem geen mallemoer mee?
Vende schreef:Als het dus echt voor het trekken is, is het wel een beetje raar dat ze het erbij heeft gedaan (wel aardig, ze had het niet hoeven doen).
Maar dat ding weegt nu even veel als de pup zelf
Misschien heeft die vriend er wel bijverteld dat het een boxer is.
En ja...EEN BOXER? OH HELP EEN BOXER! We proppen er een anti-trek-ding bij, voor het geval dat.
Dieuwke1989 schreef:Vende schreef:Als het dus echt voor het trekken is, is het wel een beetje raar dat ze het erbij heeft gedaan (wel aardig, ze had het niet hoeven doen).
Maar dat ding weegt nu even veel als de pup zelf
Misschien heeft die vriend er wel bijverteld dat het een boxer is.
En ja...EEN BOXER? OH HELP EEN BOXER! We proppen er een anti-trek-ding bij, voor het geval dat.
Pardonnez-moi? wij hebben een perfect luisterende Box. Hij kan trekken wat hij wil, want hij loopt altijd los. Hierbij dus even het idiote gerucht dat Boxers niet kunnen luisteren uit de wereld geholpen.
Al moet ik er wel bij zeggen dat wij 2 jaar intensieve training met hem hebben gedaan, en het resultaat mag er wezen.
duidelijk ?
Mlies schreef:Ja en dan draait ie z'n kop en zit er een oor tussen ofzo![]()
Ik vind het er eng uitzien