Ik plaats voor de laatste keer een nieuw topic. Ik heb er al eerder een geplaatst, maar omdat het steeds meer kittentijd wordt, probeer ik het toch nog een keer.
Ik heb op marktplaats al vaker gereageerd, zelfs mensen aan de telefoon gehad, maar steeds was ik net te laat. Het is zelfs een keer gebeurd dat mensen niet eens wisten van hun advertentie, het was een grap..
Na al deze dingen wil ik dus nog een keer aan jullie vragen of er iemand kittens heeft of weet.
ik kijk vele keren per dag op sites op internet, hou de asiels in de gaten, heb briefjes opgehangen in supermarkten en toch wil het niet lukken.
Ik hoop dat een van jullie iets weet, zoals ik al in mijn vorige topic heb gezegd, we hebben altijd katten gehad, een groot huis, ze mogen ( als ze gesterilliseerd zijn) lekker naar buiten. Kortom ze krijgen een goed leventje....
en oja, vergeten te zeggen. De mensen die vorige keer hebben gereageerd dat hun kat zwanger was en nu een nestje hebben, dat hoor ik natuurlijk ook graag .
Ja ik heb het je al eerder aangeboden. En de afspraak is dat ik je zou PMen als de kittens er zijn. Dus ik wacht af tot de kittens er zijn en misschien zoek je dan nog! Dus misschien tot snel.. haha
nee, dat weet ik. Maar op marktplaats zie ik wel nestjes, ook al zijn ze 100 euro, dus ze zijn er wel:). Ik probeer het toc ne naders komen ze vanzelf wel in de juiste tijd.
Ik had inderdaad ook het asiel gebeld en hetzelfde te horen gekregen.
ik ben net bij een katje wezen kijken. Helaas is het hem niet geworden. Ze hadden gezegd dat het 12 weken oud was, maar het bleek 5 maanden te zijn. Ook was ze bang en heel viezig, niet ingeent en ook niet ontwormt. Dus die heb ik daar gelaten...