Op stukken waar geen honden in de buurt waren hadden we haar wel (illegaal) los maar ze luisterd erg goed en zodra ik haar roep komt ze ook wel.
Op een gegeven moment liep er 20 meter voor ons mensen met een hond dus ik had mijne al aangelijnt, komt van achteren ineens een grote, grove zwarte labrador mijn hond te bespringen. Omdat zijn baasje nergens te bekennen was hebben we hem van haar weg moeten schoppen want hij had ook geen halsband of wat dan ook om en ondertussen hing mijn hond zich bijna op omdat ze vast zat (slipketting) en niet gedekt wil worden (loopsigheid is bijna over). Gelukkig ging hij wel weer weg en rende hij naar een groep honden waar blijkbaar zijn baasje wel bij zat maar zijn maar doorgelopen.
Moest wel even staan blijven want mijn hond stond raar naar adem te happen, arm beestje

Ik voel me wel een beetje schuldig dat we die hond hebben geschopt maar ik zit er niet op te wachten dat die 2 honden vast zitten en wij straks met kruising puppy's opgescheept zitten (nouja de eigenaar had van mij dan de abortus mogen betalen). Maar voor alsnog die hond kon er eigenlijks niks aan doen, dat zijn baasje niet op hem let

Gelukkig is de loopsheid bijna over!