Maargoed; ik heb/ had dus 2 zwangere konijnen, Perfect Grey, en Kiwi. Ik had ze gekregen van mijn stagebegeleider. Ik wist eerst niet dat ze zwanger waren, maar na een tijdje dacht ik het wel omdat ze bij mannetjes in het hok hebben gezeten muahaha

ze waren maar aan het plukken, maar ze wouden maar neit bevallen. Dus ik net kijken; weer niets. Ik voelen aan de buikjes, allebij helemaal opgezet en tepels staken uit enzo. Dus ik ging nog maar wat stro halen voor in het nest. Dus ik ga naar stal daar stond Rosa zo lekker te doezelen op stal dus ik nam haar eventjes mee voor een klein rondje door de wijk. toen ik klaar was. 7 minuten later ong. heb ik stro, leg het in het hok aan de andere kant van het nest. Doe het hok dicht, sparteld er opeens iets, in een kring van haar bij Perfect Grey, Grey zelf zat aan de andere kant van het nest... Heel vreemd. Maargoed ze heeft dus vrij snel geworpen... Wel leuk, ik denk dat het er 3 zijn ofzo, ik kan het niet heel goed zien en ik laat ze nu lekker met rust