Born genaamt, en hij is gehandicapt, hij heeft geen tandjes meer en zijn kaak is verwijderd ivbm een groot abces in zijn onder kaak. hij word op dit moment met de hand gevoerd (speciaal blikvoer)
Nou ja maakt niet zo veel uit maar ze zijn vaak weg en zit ik er meestal mee opgescheept, zie hier het resultaat hoe ik tv zit te kijken en achter internet zit, deze foto is gemaakt door een vriend van me.
Hier ik met onze waakhond lummel en onze cavia born

verder wil ik nog enkele foto's laten zien van onze kleine dierentuin. Niet alle dieren staan nog op de foto.
De slangen en leguanen missen hier nog bij.
Hier terroriseerd mijn kleine broertje de schildpad

En hier mijn hond lummel. Chris rijd graag hond.. volgt zijn grote broer op alleen op het verkeerde dier.. maar maakt niet uit hij leert.
Hier terroriseerd een andere schildpad mijn hond!! (Zijn bijna de beste maatjes

En deze schildpad neemt computer les.

wat voorn dieren hebben we nog meer? Helaas geen foto's van bij me moeder thuis..
in totaal hebben we:
- 1 Hond
- 1 Cavia Chiwawa
- 10 schildpadden, 4 verschillende soorten, onder andere een griekse (de schildpadden zijn allemaal van me vader, weet daar de naam niet zomaar van)
- 4 Groene leguanen (2 man en 2 vrouw) Onze grootste en oudste vrouw meet nu 1.30 m.
- 2 agaam varianten, een wateragaam man en een zeilagaam vrouw.
- 2 Bal phytons (koppel man en vrouw, momenteel al twee maanden in paring)
- 2 Konings pythons (ook weer een koppel man en vrouw, nog erg jong, zitten ook nog niet bij elkaar) ivbm met te jong voor eventuele paring.
- 2 lavante (albino) man en vrouw) Zitten niet bij elkaar, wil eerst meer informatie hebben.... Tevens zijn deze ook nog niet tam!! (hou ouder deze slangen worden hoe agressiever ze worden, vandaar) deze hebben we tevens opgevangen, hebben ook niet bij elkaar gezeten.. We horen van verschillende mensen dat ze eigen kanibalen zijn.
- 1 lavante man (jonge slang nog) Op dit moment tam.. maar des te ouder ze worden, hoe agressiever ze worden..
- 1 Ratten slang man (Ook nog een jonkie) 2 maanden oud. Erg tam maar bijt uit jongigheid. Maar goed bijna alle jonge slangen bijten, maar dat doet geen zeer, zijn maar speldenprikjes. (liever die kleintjes dan door een van de phytons, wat ook wel eens is gebeurt)
- 5 Rattenslangen, Verschillende kleuren, onder andere bluestripe , Wild, Albino. Mannen en vrouwen door elkaar.
- En mijn vriendje.. een bluestripe man van nu bijna, 1 jaar oud, en zeker wel zo'n 60 cm lang. (rattenslang) Deze heb ik genomen omdat die anders de vriezer in zou gaan, hij heeft een klein schoonheidsfoutje en dat is een knikje in de staart. Die handelaar had dus een kweek en daar zat een kneusje tussen, alles leuk en aardig maar hij is gewoon zo ontzettend lief dat ik hem mee heb genomen, gratis en voor niks.