http://www.pitbullproblem.tk/
wil ik jullie even voorstellen aan (geen pitbull) maar mijn Bull-Terrier Reu van 5 jaar zijn stamboomnaam is Zordan hij is thuis geboren maar zijn roepnaam is ZENO
kortom hij is letterlijk "mijn leven" want zonder deze hond ... zou ik niet weten wat te doen.
hallo ik ben Zeno van de Pearlshoeve...
ik ben een "knappe" 5 jarige Bull-terrier reu...

jah hoor ik woon in een echte "gangstar" buurt... dus moet ik mijn reputatie hoog houden..

en of ik gevaarlijk ben?

NEE HOOR!..dit is slechts een gaap voordat ik samen bij mijn mama in de mand kruip langs de radiator (let wel niet op de "charmante" houding van mijn moeder

samen zijn we met 3
ik, mijn mama en mijn kleine (oude) 15 jaar oude vriend, Maximiliaan de tekkel

mijn baasje is sabrina, ik kan geen dag zonder haar... ze is de deur nog niet uit of ik begin al uit verdriet te huilen...
dit ben ik met haar:

om haar te bewijzen dat ik ook wel van die grotere vier"benige" diertjes hou heb ik maar eens mooi geposeert bij ons vriendje..

maar soms... als ze op onze wandeling zo een vierbenige tegenkomt... zucht, dan kan ik vaak nog lang wachten...
5min...

10min...

vaak probeert ze haar foto talenten op mij uit en dan krijg je zo een resultaat:

head first?

heb ik nu niet bewezen dat ik nummer 1 lieverd ben

en niet alleen dat, omdat ik een klein foutje in mijn oren heb (het kraakbeen loopt niet tot boven) mag ik zo oud worden als ik wil...
ik blijf mijn "puppy look" behouden....
daaaaaaaaaaaaaaaaaaggg
als er nog bokkers zijn die neefjes en nichtjes van mij hebben (bull-terriers)
willen jullie ook eens laten zien?