kom ik weer hoor.. ik mag dus nieuwe huisdiertjes.. eerst wou ik ratjes en dat wist ik oo heeeeel zeker.. nu heb ik in een ander topic Gerbils gezien.. dacht dat dat woestijnratjes waren .. of niet? nouja nu kan ik niet kiezen.. ze zien er heel schattig uit.. maar worden ze ook tam.. hoe zijn ze in gedrag? ik heb al het een en ander opgezocht maar ik kom er toch nog steeds niet uit.. misschien kunnen jullie me helpen.. ?? hoe zijn gerbils .. en zou jij zelf ratjes of gerbils nemen?? .. want ik weet het dus niet..
Oke ,, dan worden het dus toch 2 ratjes.. heeft iemand wat informatie over zijn/haar ratten.. waar wonen ze.. hoe duur was die kooi, voeding enzo..?? vind ik leuk..
Ik heb mijn rat van een vriedin gekregen, ook de kooi. Maar voer is ongerveer 3,- per zakje (bij mij dan) en daar doe je ongerveer 2 weken mee (misschien iets langer). Ik strooi van die houtsnippers op de bodem en één zo'n hele grote zak kost 5,-. Als ik jouw was zal ik wel het hok iedere week verschonen, want ze kunnen nogal stinken . Ik geef mijn ratje ook wel is een biscuitje of een stukje appel. Eigenlijk eten ze alles! (maar ze mogen niet alles hoor!)