Vissen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sopper

Vissen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-06 20:41

Ik heb bij het grofvuil (!) een supermooi aquarium gevonden. Hij doet het nog helemaal, licht zit erin en de bak is ook nog heel. Ik wilde al een tijdje vissen en nu kan dat dus eigenlijk, nu meot ik alleen nog vissen hebben. Ik weet alleen niet hoe je die moet verzorgen enzo, dus zou iemand dat uit kunnen leggen?
Ik wil denk ik 1 goudvis en wat neonthetra's ofzo, en dan misschien ook nog wat guppies. Moet ik dan ook zo'n pomp erin doen en waterverwarming? Of is dat allemaal niet echt nodig..? Ik weet dat die dingen allemaal erg duur zijn, ik moet het ook maar doen van een budget van een 13-jarige..

Splash_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 20:42

Is niet nodig! Zeker met goudvissen niet. Alleen als je van die sluierstaarten neemt, neem dan voer dat zinkt, en niet van die vlokken! Anders heb je straks allemaal vissen met lucht in hun buik en die drijven.

Mijn goudvissen leven al 5 (!!!) jaar

Succes

sopper

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-06 20:48

Dankjewel voor je informatie, maar mijn kamer is nogal koud, maakt dat dan ook neit uit?

kimmie261

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 21:51

voor goudvissen niet,die zwemmen ook in vijvers....

voor tropische visjes wel...die willen graag warm water...

wyko

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 17:20

neon tetra's moeten in warm water, goudvissen kan allebei.

Zelf ben ik ook begonnen met goudvissen. En toen langzaam uitgebreid. Een verwarming erin, andere visjes en zo blijf je altijd weer bezig.