Wie heeft er ook een Münsterländer? (hond)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ceent

Wie heeft er ook een Münsterländer? (hond)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-06 21:33

Ik vroeg mij af of er nog meer bokkers zijn die ook een Münsterländer hond hebben...
Wij hebben er namelijk wel één en ze is echt een schat! Ze luistert als de beste en laat alles wat je doet gewoon toe... .
Hoewel ze al bijna acht is, is ze nog zo speels als wat. De meeste mensen denken dan ook dat ze nog maar een/twee jaar oud is... . Echt super leuk!
Maar ik heb nog nooit eerder gehoord dat mensen deze hond hebben (vaak hebben mensen er nog nooit van gehoord), dus daarom bij deze. Ben erg benieuwd en dan ook naar het karakter van de andere Münsterländers.
Hier een foto:

Afbeelding

Melanie_D

Re: Wie heeft er ook een Münsterländer? (hond)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 21:37

Afbeelding

eventjes iets duidelijker
je ziet normaal ook münsterländers met 2 of 3 grote vlekken, maar die van ons is helemaal gestippeld..

Melanie_D

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 23:57

(ik ben trouwens het zusje van ceent, om onduidelijkheden te voorkomen )

Xox

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 11:06

Heb er zelf geen één maar ken er heel veel. Woon in Duitsland en ben DA assistente dus kom ze zeer veel tegen. de buren hebben er ook 3. Vindt ze allemaal zeer goed van karakter. Ze hebben wel echt dat drift om te jagen en enkele die iets minder goed zijn opgevoed gaan er ook wel eens van tussen

Melanie_D

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 20:18

die van ons is niet zo'n ster in jagen. Ze rent wel achter konijntjes en vogels aan maar heeft nog maar een paar keer wat gevangen. Ze loopt ook altijd gewoon los in de tuin, dus ze kan gewoon weg, maar dat doet ze niet. Ze zal ook nooit bijten ofzo, echt een superlieve hond