mijn kat heeft nachtmerrie's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sindbad

mijn kat heeft nachtmerrie's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-06 16:43

Sinds dat mijn kat een aantal maanden terug een ongeluk heeft gehad, heeft ie er nog steeds nare ervaringen aan.
zijn achterlichaam was helemaal verlamd, hij kan nu wel weer lopen, de trap op en af, springen en gek doen.
maar helemaal de oude is het niet meer, maar hij gaat elke dag een stukje vooruit.
maar, hij heeft heel vaak nacht merrie's.
dat kregen we pas door toen ie weer kon lopen na 2 weken.
dan ligt hij op een kleedje voor de kachel, en dan begint ie in zijn slaap helemaal te spartelen.
echt heel erg, als of ie verdrinkt ofzow :/
en het is echt niet leuk om aan te zien, dus ik maak hem elke keer maar wakker. ook zie ik hem met zijn voor pootje bewegen, als of ie iets vast wou grijpen.
en dit heeft ie al een tijd. als hij in slaap valt begint ie weer te dromen, en te spartelen. en ik weet niet of er wat aan te doen is.
hij heeft dit nog nooit eerder gehad, en misschien weet iemand wat ik moet doen.
ik vind het gewoon heel zielig, en het is gewoon duidelijk dat ie met dat ongeluk doodsbang geweest moet zijn als ie er nu nog eng over droomt.
ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Mikkiej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 16:49

ik weet niet of het daar mee te maken had, kan maar zo..
maar onze kat had dat ook wel.. begon hij opeens ja, te spartelen ook zoals de jouwe en te mauwen..
ik denk niet dat er iets tegen te doen is..

Anoniem

Re: mijn kat heeft nachtmerrie's

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 17:50

Geef je katje valeriaan of bach druppels, worden ze rustiger van.
Sterkte!!