VrAaGjE!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

rakkertjuuhh

VrAaGjE!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-06 12:24

hey ik had 2vraagjes weten 1van jullie ook of je een haan dat kraaien kan afleren tot een tijd dat die mag kraaien?? meschien domme vraag maar anders moet onze haan weg en die haden we al vanaf kuiken en is nu 5maand owja en kan je al vanaf een jong kuiken al zien of het een hen of een haan is?? ik hoop op reactie

Mlies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 12:26

Haaien kraaien alleen als ze ooit in hun leven een andere haan gehoord hebben.

Veel verstand heb ik er niet van, volgens mij kan je het niet afleren?

XxSultanxX

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 12:26

ik denk niet dat je dat kan afleren hoor haha
en jah als het goed is kan je al van af jongs af aan zien of het een hen of een haan is.

rakkertjuuhh

Re: VrAaGjE!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-06 13:25

nee onze haan kraaide al en bij ons in de buurt is geen andere haan aleen allemaal kippetjes

rakkertjuuhh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-06 13:31

rakkertjuuhh schreef:
hey ik had 2vraagjes weten 1van jullie ook of je een haan dat kraaien kan afleren tot een tijd dat die mag kraaien?? meschien domme vraag maar anders moet onze haan weg en die haden we al vanaf kuiken en is nu 5maand owja en kan je al vanaf een jong kuiken al zien of het een hen of een haan is?? ik hoop op reactie
dit is mijn trots
Afbeelding ik had hem ff van buiten geplukt naar binnen toe want al die kippen van ons rennen dan hart weg haha dus dan maar zo ff gauw in huis een foto van hem gemaakt

freaky

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 17:55

Je kan het nachthok, blinderen. Hierdoor ziet hij de opkomende zon niet zo snel en gaat hij veel later kraaien. Helemaal afleren kan volgens mij niet.

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 18:32

ik woonde midden in de stad, en had ook een haan, snachts in een dicht hok zonder licht hielp niet, om vier uur begon meneer gewoon te kraaien

ik heb hem dus uiteindelijk naar een kinderboerderij gebracht waar hij overigens een heerlijk leventje had!