Rhiva een wat te dikke poes. Ze is nu aan het afvallen samen met onze 9 (toen hij kwam 10) kilo kater Pip. Ze is een lieve poes die terughoudend is en het liefst de hele dag in haar mandje ligt.
1.

Pip onze toen 10 kilo kater. Het maatje van Mickey en een superlief beest. Het zielig is alleen dat hij zich niet goed kan wassen achter, omdat hij zo dik is. Hij is op streng dieet en heeft een groot spinapparaat

2.

3.

Dan natuurlijk Mickey het maatje van Pip. Die hem ook regelmatig schoonmaakt

Hij heeft net zo'n spinapparaat en ook een grote kopjesgever

4.

Dan Tommie. Een prachtige blauw/witte kater die ook nog erg lief is. Hij is alleen erg groot

Op de eerste foto maakt hij kennis met Mickey. Op de tweede foto zie je hoe hij daar over dacht

5.

6.

7.

8.

9.

We huppelen weer door naar de volgende kamer en daar zit Sunny. Een prachtige zachte schildpadpoes die samen met Rainbow hoort. En beide zijn superlief

10.

11.

12.

Dan natuurlijk Rainbow die bij Sunny hoort. Ook superlief, niet zo zacht, maar wel een zachtkarakter

13.

Dan hebben we Vlekje. Een klein brutaal dingetje. Ja zo kan ik haar het best beschrijven. Het is echt een, een tjah onbeschrijfbaar eigenlijk. Ze hoort bij Mika waar ik nog geen foto van heb, maar zo brutaal als Vlekje is zo verlegen is Mika.
14.

Ach en dan hebben we natuurlijk Jojo. Een lieve 4 jarige poes die na al die maanden nog steeds over het hoofd word gezien

15.

Dan Nomi een oudere cyperse poes. Erg lief en aanhankelijk, maar om haar leeftijd word ze helaas steeds voorbij gelopen. Erg jammer, want ze is liever dan vele mooie katten.
16.

17.

Aaah Jintar moet ook even op bokt komen kijken hoor. Een 9 jaar oude terughoudende kater die al een behoorlijke tijd bij ons zit en ach het is gewoon een schatje. Zo terughoudend als hij is, zo graag hij alles wil ontdekken. Hij is heel lief als je hem eenmaal kent.
18.

Ook nog een plekje op deze boktpagina voor Jeans? Onze vangkooikitten die we nog steeds niet tam hebben gekregen in al die maanden. Enkel met eten kunnen we haar nu over haar rug aaien. Haar zusje daarin tegen kun je geen eens een hand naar uitsteken.
19.

Dan nog even naar een kamer waar ik de katten helemaal nog niet ken dus ik plaats gewoon die 3 foto's.
20.

21.

22.

Toen nog even langs pension gelopen. Naar de kat die al zo lang in het pension zat Sokje al een half jaar ofzo.
23.

Toen nog even ziekenboeg en quarantaine

Ziekenboegkatje is verbrand waarschijnlijk

24.

En quarantaine katje. Is een katje die jonger lijkt dan ze is. Kwam samen met konijnen, chinchila's degoes en cavia binnen. Gaat nu goed met haar klein brutaal ding