Dus nu val ik jullie lastig met foto's

We beginnen met Noran. Een onwijs lieve kater van 13 jaar oud. Die altijd netjes op zijn beurt wacht.
1.

2.

Dan krijgen we Alf. Alf is een afstandskat van al ouder dan 14+ ze zit hier samen met haar maatje van 13+ en gaan dan ook samen weg. Zijn trouwens ook superbeestjes

3.

En na Alf krijgen we dan het maatje van Alf. Heathcliff. Een supermooie en lieve kater op leeftijd wat hem niet aan te zien is

4.

5.

Dan is het tijd voor Roeky. Een leuke beestje dat erg lief is, maar ook niet haantje de voorste. Dus lekker rustig. En zeeeeer fotogeniek

6.

7.

8.

9.

10.

11.

Dan krijgen we mijn maatje Karel. Een kater van 13 die wat verwilderd binnenkwam. Hij moest een kaakoperatie ondergaan en daar is hij dus een stukje kwijt. Hij wil enkel op z'n kop geaait worden en kopjes uitdelen. Maar goed het is alsnog gewoon een super leuk beest

Helaas niet zo fotogeniek.
12.

Dan een katertje waar ik de naam zo 1,2,3 net van weet. Brutaal dingetje. Zwerfkatje van ongeveer 7 maand. Nog maar net binnen heeft wel bandje om hoop dat die nog word opgehaald

13.

14.

Dan een kat waar ik de naam niet van weet. Hoort bij een andere schildpadpoes is afstand van gedaan. Zijn allebei superzacht en lief en hebben puntoortjes. En deze heeft ook een mooie dikke staart. Daarbij zijn ze ook nog superlief

En deze is zeer fotogeniek.
15.

16.

17.

18.

19.

Dan zijn maatje. Waar ik overigens ook de naam niet van weet... maar ze is wel net zo zacht en lief

20.

21.

Een kittentje dat ook bij hun in de kamer zit. Weet ik verder weinig over is ook al weer gereserveerd.
22.

Dan nog wat asielkonijntjes

Ik heb er al 1 meegenomen

23.

24.

25.