[cavia] Naomi!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Relliej

[cavia] Naomi!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-06 18:35

Het verslag van Naomi. Alleen de ontmoeting met de groep..

Door Looky werd ze heel vriendelijk ontmoet. Hij vond het natuurlijk leuk, een nieuw oppaszeugje erbij. Hij is echt superlief voor haar. Als hij bij haar hoofd kom om te knuffelen, zit ze al te piepen van de angst dat hij haar bijt (vanwege de andere zeugen). Maar Looky doet alles kalm aan en laat merken dat hij niks doet. Likken aan de oren héél lief hoor! Maar hoe Looky doet best pijnlijk.. Hij likt namelijk niet, maar knabbelt heel zachtjes.. Dus Naomi gilt dan natuurlijk weer.

Door Nikki ging het wat minder. Zij is altijd een wat saggo type geweest, laat staan tegen zo'n drukkeling. Inmiddels heeft Naomi dit al een klein beetje in de gaten.. Wel is Nikki ook tegen Looky en Bowey zeurderiger geworden. Zodra hun in de buurt kwamen, werden ze ook meteen afgebeten. Meestal gaan ze er niet op in..

Door Bowey, sjonge jonge. Tis ook een truthoela ook hoor! Toen ze eenmaal besefte dat er werkelijk een nieuwe caaf in zat, rende ze er meteen naartoe om haar te besnuffelen. Op het 1e gezicht ging het héél goed! Maarja typisch Bowey weer... Ze vind het geweldig om achter ukkies aan te rennen! Dus zodra Naomi ff weg rende, ging ze er met een speer achteraan. Met als gevolg dat als Naomi stopt, Bowey bovenop Naomi knalt en door de schrik ff bijt. Ook Naomi heeft dit door, en rent dus niet meer zoveel. Bowey rent haar ook niet meer zoveel achterna.

Ze heeft al lekker gegeten (hardvoer en hooi) en gedronken. Groente heeft ze nog niet gegeten, maar dat leert ze vanzelf wel van de rest. Op haar kont is ze vrij gevoelig. Waarschijnlijk omdat ze daar het meest gebeten is. Ze heeft echt een geweldig koppie!! Ben ook héél blij met der!

De foto's.....

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ik heb er wel meer gemaakt, maar veel vindt ik niet leuk genoeg. Dus dit was het voor ff.

WinSel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-06 18:57

wat een super snoezige caaf
en de naam past echt bij der:D

TheSam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-06 21:33

Wat een kleine leukerd! Ik moet ook nog foto's van mijn caafjes maken maar ze worden niet mooi (de foto's) maar die van jou zijn duidelijk!

Annelou

Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-06 21:37

ooh wat een leuk nieuwsgierig koppie heeft ze!

VeraW

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-06 21:43

oow wat een lieve cavia. Vooral de tweede foto is leuk.
Het is volgens mij nog een jonkie of niet.

Majax

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-06 21:54

Mooie cavia zeg en leuke naam heeft ze..

Mikkiej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-06 22:20

leuk beesie hoor!

Relliej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-06 00:23

Ja, klopt. Ze is van 5 januari.
Thnx allemaal!