mini-schnauzer cedric (foto's) tijdens het wandelen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

cha_mira

mini-schnauzer cedric (foto's) tijdens het wandelen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-06 16:12

hey,
was me wat aan het vervelen,en het zonnetje scheen dus kwam ik op het idee om met de camera samen met mijn hondje te gaan wandelen, hier dus het resultaat.
dit is dus mijn hondje cedric hij is een 3-jarige mini-schnauzer, hij ziet er een beetje slordig uit maar hij is diringend aan een trim beurt toe alleen vind ik het nu wat koud om van zijn wintervestje af te doen.
hier de foto's:

zzzzz:
Afbeelding

beste vriend cupido was wat moe :
Afbeelding

tesamen:
Afbeelding
Afbeelding

en dan de buiten foto's:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
een beetje wazig maar hij lijkt zo op een teddybeer vind ik :
Afbeelding
tijd voor een plasje:
Afbeelding
dan moet je eenbeetje gek staan :p
Afbeelding
Afbeelding
hier vind ik zijn kopje goed opstaan behalve door die wind zijn oortje maar ik vind dat wel lief:
Afbeelding
oee vrouke heeft een koekje in haar hand
Afbeelding
niet weg lopen vrouke !!!
Afbeelding
en als je thuis komt staat je betse vriend te wachten op je en loop je samen naar de deur
Afbeelding

nou soory het waren veel foto's, jullie mogen vast en zeker tips geven om honden mooier te kunnen fotograven,twas mijn eerste keer dat ik van cedric foto's nam.

Krissis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-06 16:17

vind hem er gaaf uitzien in z'n vachtje, niks mis mee

cha_mira

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-06 15:52

ik vind hem ook niet misstaan hoor met zijn wintervachtje ,alleen vinden mijn ouders hem mooier en properder met zijn kort haar, wat wel zo is , en in dat lange haar blijft alles plakken
en we hadden onze trimbeurt gemist bij de hondenkapper, omdat hij vergiftigd was en bijna dood was,heb daarvoor een halve voormiddag thuis gebleven zodat hij niet alleen was, de veearts was geweest maar kon weinig doen omdat we niet wisten wat voor vergif het was ,gelukkig is hij na 5 daagjes weer de oude geworden,zijn leven had aan een zijden draadje gehongen.En vanaf die dag ben ik heel beschermend over mijn kleine man.die dag besefte ik hoe graag ik hem zag, raar hoe een mens zoveel van een beest kan houden.
vicky