Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.Nadia_Mocca schreef:Vervelend voor jullie zeg!
Als ze er over 3-4 dagen nog niet is, zo ik haar pas als vermist opgeven. Katten blijven wel vaker een paar dagen weg.
gouda schreef:Nadia_Mocca schreef:Vervelend voor jullie zeg!
Als ze er over 3-4 dagen nog niet is, zo ik haar pas als vermist opgeven. Katten blijven wel vaker een paar dagen weg.
Ook als ze normaal altijd 's-nachts binnen zijn? Ze komt sowieso normaal rond 21.00 binnen om een tukkie te doen en gaat dan pas in de ochtend weer naar buiten.
maar geft niet
We waren het echt al aan het opgeven, het is namelijk niks voor hem. Het was al geen buitenkat en hij kreeg 's avonds eten, dus hij kwam altijd naar huis 's avonds en 's nachts houden we hem altijd binnen. Ik heb heel wat rond gezocht, stond echt op zo ong alle sites die er zijn. Toen wou ik nog een keer bij iedereen blaadjes in de deur gooien met kat vermist. Ik had ook even met mijn moeder afgesproken dat we even langs de achterburen gingen, daar zat namelijk een steenmartel en die gingen klemmen zetten en stel dat Krull daar ook nog ergens zat kwam hij misschien in die klem. Hij zou er toch niet zitten want het zijn hele goeie vrienden en wij komen er bijna elke dag en hebben er ook al 100 keer gezocht, maar toch gingen we voor de zekerheid even in de schuur kijken. Achterbuurman deed deurtje open, wij hoorden een super harde, enge, bange mauwe en ja hoor, daar zat onze lieve Krull!
Het ging alleen wel super slecht, hij was echt al bijna dood. Dus wij gelijk naar de dierenarts gegaan, da zei ook al: ik zou er niet vanuit gaan dat hij blijft leven, die kans is ong 0. Hij was helemaal uitgehongerd en uitgedroogd. Hij heeft 3 dagen in aan het infuus gelegen en daarna mocht hij mee naar huis. Hij kon toen nog bijna niet lopen. De da vond het echt een wonderkatje, dat hij dit heeft overleefd en dat hij zulke goeie voorderingen maakte als wij erbij waren. Intussen gaat het al weer een heel stuk beter met Krulletje.
tienus63 schreef:En nu waarschijnlijk jonkies over een dag of 60????
Blij dat ze weer terug is!
PinkyPower schreef:gelukkig