hoi ik heb 2 hoogst waarschijnlijke zwangere konijnen. De ene, is nu volgens mij een nest aan het bouwen, maar ze trekt nog geen haren uit. Maar ze is wel echt een kring aan het bouwen... Maar van deze dame dacht ik juist dat ze niet zwanger was. Haar tepels steken wel wat uit, iig, je voelt ze. Maar verder is ze heel erg dun(te dun) ze heeft heel lang bij een mannetje in een hok gezeten. Denken jullie dat ze een nest aan het bouwen is, en zwanger is, of is het schein?
dit was geen stomme fout van mij, dat de konijnen zwanger zijn, ik ben 100% tegen het fokken van konijnen, ik heb ze pas een week
het kan zijn dat het schijn is over ongeveer 4 weken weet je het. maar je kanhaar ook ff bijhet mannetje in het hok zetten als ze hemniet toelaat op de rug is ze zwanger. maar dan moet jeniet opassen dat het mannetje haar denkt natuurlijk
Ik weet het niet. Ze kan natuurlijk ook schijnzwanger zijn. Als ze dun is, lijkt het me nl sterk dat ze echt zwanger is. Of was ze heel mage voor je haar kreeg?
ja ze was al vrij mager, ze is ook niet héél dun, maar wel dun... Ik heb geen rammetjes die ik f kan pakken, die lopen allemaal los door de tuin, en de meeste zijn gecastreerd maar bedankt iig
Niet zomaar een rammetje erbij zetten hoor, voedsters kunnen heel agressief worden als ze drachtig zijn. Heel veel voedsters die niet drachtig zijn maken een holletje, plukken zelfs haar, dus het is geen garantie dat ze dan drachtig is. Je voedster hoeft niet perse heel dik te zijn om drachtig te zijn en de tepels viel je ook niet overduidelijk groter worden. Meestal gaan ze wel veel liggen met de buik naar voren, maar verder kun je het eigenlijk aan niets merken
haha sjen bedankt! We komen er wel achter... Het lijkt me zeer waarschijnlijk dat ze dragend zijn want ze hebben echt heel lang met rammetjes in een hok gezeten..