Ik heb al eerder een oproep geplaatst hier op bokt. Ik zocht een of twee kitten poesjes en die zoek ik nog steeds. Ik heb contact gehad met iemand van bokt, ik zal geen namen noemen, die een maand berichtjes met mij stuurde over hoe het met moederpoes ging e.d, maar waar ik de afgelopen twee weken niks meer van heb gehoord. Ik vind dit heel jammer en eigenlijk ook niet echt normaal.
Maar goed, ik ben dus nog steeds op zoek naar een kitten. Als je poes zwanger is wil ik ook best wachten, maar ik moet er wel van op aan kunnen dat ik dan ook echt een kitten krijg. Als alles goed gaat natuurlijk met moeders

nog een keer wat ik de kitten(s) te bieden heb: We hebben een groot huis, met tuin. Ze mogen lekker buiten spelen en krijgen zoiezo een vriendje, of dit nu uit hetzelfde nest is of niet.
ik weet dat er veel mensen zijn die zeggen ga een volwassen kat halen uit het asiel, dit heb ik in mijn vorige topic ook al uitgelegd, ik wil nu voor de eerste keer echt een kitten van jongs af aan.
Ik hoop dat iemand nog iets heeft, weet of iets dergelijks, alle tips zijn welkom.
en ik wil nog even zeggen : wees nooit te goedgelovig, want je weet maar nooit....
groetjes Chantal