mijn nicht had een hondje : Roebie
maar hij is vandaag ingeslapen omdat hij iedereen aanviel, dat kwam zo :
hij was vroeger bij iemand die had hem in een hok geschopt en keek er verder niet naar om... geen drinken, geen eten niks...
toen had de vriendin van mijn nicht hem meegenomen naar haar huis.. maar die had nog een hondje, en ze konden het niet met elkaar vinden. en hij viel die vriendin & haar vriend ook heel de tijd aan.
toen was me nicht bij haar op bezoek en dacht : aahh wat een leuk hondje, en tilde hem op maar Voor dat die vriendin iets kon zeggen ( bijv van : HIJ VALT AAN HOOR ) had ze hem al in haar handen. en ze vond hem zo leuk ( hij deed haar niks ).
toen wou ze hem op proef voor een weekje, maar me nicht der vriend wou dat niet... en toen had ze het toch stiekem gedaan.
en ze was helemaal verliefd. maar hij viel haar vriend wel elke keer aan.
dus toen had ze hem toch maar genomen. maar hij was broodmager, hij had nog nooit auto's, mensen, fietsers, hardlopers enz. gezien... dus hij heeft vaak aan de kuit gehangen van een hardloper/fietser.
op een gegeven moment werd me nicht zwanger.. maar ze was bang dat ze het kindje ook zou aanvallen. dus toen zat ze maar te denken.. want ze zou hem wel kunnen houden, maar dan moest hij altijd : of in de keuken of in de kelder en dat is ook niet leuk voor zo'n hond,ze is toen naar de dierenart gegaan om hem in te laten slapen, maar de dierenarts wou dat niet doen... hij gaf haar wel een adres van een dierenterapeut.. en op een gegeven moment viel ze de terapeut ook aan. toen had de terapeut gezegt dit dier is niet gek, hij heeft een hersenbeschadeging waardoor heel z'n karakter veranderd is een een kwaadaardig hondje is... het beste is dat je hem inslaapt.
dus heeft ze dat maar gedaan...
hij heeft als puppie een zwaar leven gehad en is veel geschop ( waardoor de beschadeging ook komt ) ...

maar gelukkig is hij nog een lange tijd gelukkig geweest

sorry voor het lange verhaal maar het moest er gewoon even uit

gr. leonie