Maar dan nu toch heb ik waarschijnlijk een zwangere nijn. Deze voedster heb ik uit het asiel gehaald waar ik stage loop. Toen ze binnenkwamen zaten rammen en voedsters allemaal doorelkaar in reiskooien. Daarna s nog 1 ram bij de voedsters in de grote kattenkamer blijven zitten, omdat we eerst dachten dat het een voedster was.
De kans was dus al erg groot dat ze zwanger was. Nu denk ik steeds meer dat ze het is.
Ze zou nu in principe 2 en halve week wanger zijn. Ze kwam 2 en halve week geleden vrij mager binnen en is nu heel snel aangekomen. Ook is ze helemaal verslaafd aan eten je hoeft maar iets te geven en ze eet het op. Dagelijks biks, wortels en hooi gaat er doorheen. Nu is me vandaag ook opgevallen dat ze dikke tepels heeft terwijl me dat nog nooit opgevallen is bij de andere zes.
Nu is mijn vraag hoe groot is de kans dat ze zwanger is?
Het vervelende is nog dat ik de 17e op vakantie ga dus ik moet zsm een hok vinden en dan komt ze te overnachten bij een vriendin. Beetje lastig, want ze is net gewend aan de andere 6 konijnen, maar alles voor haar

Zo mijn eerste konijnenvraag op bokt

(Overigens weet ik verder wel hoe met de jongen te handelen etc.