honden pakjes en kleren wat vind jij ervan ??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

masie

honden pakjes en kleren wat vind jij ervan ??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-06 12:09

ik heb gehoord dat er weer van die honden pakjes worden gebruikt !
opzich vind ik het best gerappig maar op een andere manier bij zommige honden ook wel zielig ik weet het niet !
want bij sommige honden hebben het ook we leen beetje nodig voor hun vachtje als ze naar buiten gaan maar bij andere honden niet !
en soms zie je mensen hun hondje zoon belachelijke pakje aan doen en dan wilt de hond het niet maar moet ie het toch dat vind ik ook zielig !!
wat vind jij ervan ??

knollebol

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 12:14

ik had een grijs truitje van mn moeder gekregen voor mijn chihuahua

eerdt heb ik em voor de gein wel eens aangedaan... maar verder niet.. en de afgelopen tijd als ie het koud had trok die zelf zn truitje van de verwarming en sleepte het naar ons toe .. echt van uh hey ik heb het koud, trek mij die trui is aan!

maar strikjes en truttige sokjes, sjaaltjes enzo nah nee

Marloes__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 13:09

Wuaha is toch leuk Lightmorebh hier op bokt heeft een malthezer/poedeltje, en die heeft verschillende jasjes hoor
Een winter jas, een regen jas, en een mooie snoopy jas met zakjes voor zijn telefoon en credit card

Ach het ligt eraan wat voor hond je hebt. Bij een klein hondje vind ik het wel leuk!

masie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-06 13:29

ja das wel leuk maar ik bedoel echt van die belachelijke dingen
sommige mensen doen em zelfs op honden die al heet genoeg hebben dat is wel zielig maar sommige zijn wel schattig ja !!
en een poedel snap ik wel die zijn op sommige plekken kaal hah en chihuahua ook hah:p

Sasjuh89

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 13:34

Poedels schéér je kaal .

Ik vind het in de meeste gevallen afschuwelijk.
Maar het voorbeeld van die Chihuahua die zelf
met zn jasje naar je toekomt omdat ie het koud
heeft vind ik al een heel ander verhaal. Sokjes,
sjaaltjes, rare motiefjes en dergelijke vind ik echt
afschuwelijk. =\

wizewo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 13:40

Ik denk dat mijn "stoere" herder niet blij is als ik met een fluoroze pakje afkom ik vind het persoonlijk geen zicht en vaak heeft het ook geen nut. Als ze het echt te koud hebben, voorruit dan...

Lysette

Re: honden pakjes en kleren wat vind jij ervan ??

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 14:36

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Hier hebben ze een paar jasjes en truitje. Maar die krijgen ze alleen aan met kou omdat ze anders kou vatten

Moirsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 15:44

Er zijn nu ook voor carnaval kostuumpjes
Of bedoelde je die???
Ik Vind het erg zielig,, Mijn mening hoor

ponyzotje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 16:00

ik vind het nuttig als je de dieren zelf zo hebt gefokt of geschoren dat ze niet meer op een natuurlijke manier tegen de kou kunnen.

Anders is het een beetje tuttelig en vind ik het niet zo fijn voor die dieren.

RooszZ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 16:17

Als je bijv. een Jack Russel hebt en je hebt een beetje groot erf, en die hond loopt buiten, vind ik het niet gek als hem een hondendeken of weetikveel wat aandoet
Bij mijn verzorgpony doen ze dat ook, als hij die deken in de winter niet aanheeft, bibbert hij

Mlies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 16:36

Ik vind het afschuwelijk.

Oke, ik snap best dat als je een klein hondje hebt die het koud heeft, dan je 'm dan een truitje aantrekt. Maar ik vind het gewoon spuuglelijk.

Quarterh0rse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 16:39

Verschrikkelijk vind ik het, alhoewel ik vlede keer op internet zag dat ze honden "kleren" van harley davidson hadden. Denk dat zo'n leren jas onze Rottweiler wel stoer zal staan, denk alleen niet dat ie dr blij mee is

Magnummm

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 20:09

Een dekentje voor een jack russel gaat nog wel maar schoentjes, laarsjes, sokjes en broekjes en truitjes... nee dat gaat te ver!

Princess_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 20:10

ik vind het wel grappig. Weten jullie misschien een site ervan?

yindey

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 20:20

Ik heb 2 babytruitjes en 1 jasje voor mijn hondje, dit omdat die kleine het wel redelijk snel koud heeft. Dus als ze het echt koud heeft krijgt ze een jasje/truitje aan.

Rosita

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 20:26

Ik heb nog nooit een hond in de spiegel zien kijken? Ze zullen er zelf dus wel niet zoveel last van hebben. Verder levert het aandacht op en als de gemiddelde hond iets leuk vindt is dat aandacht toch?

Ik zie het verschil tussen een paardendeken en die 'gekke' vliegenmaskers niet zo?

ippolata

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 20:28

echt zo schattig ziet het eruit! weet iemand waar je zulke dingen kan kopen?

masie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-06 20:41

oo bedankt ...al die reacties is wel leuk om je zo bezicht te houden niet ??
trouwens ik heb ook gezocht voor die soort zites om van die fototjes te zoeken maar nee........kan er nergens niets vinden zelfs niets op google !!

Desiree

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 20:44

Ik vind het triest. Een hond moet een hond zijn. Honden dragen van zichzelf geen kleertjes. JAsjes vind ik nog gaan om een goede reden.

Onze polleke bijvoorbeeld heeft het al jaren en jaren in de rug. En altijd als het koud was begon het weer op te spelen. Haar rug kwam dan helemaal bol te staan en ze kon vanwege de spanning in de rug haar ontlasting ook niet meer kwijt. Soms was het zo erg dat ze aan de valium moest. Dus zorgde ik ervoor dat er geen kou meer bij kon komen: een schapenbont gevoerd ribfluwelen jasje. DAt hielp! Sindsdien nooit meer in de rug gehad.

Tot de epilepsieaanvallen. MAar zelfs die veroorzaakte niet dat ze haar ontlasting niet meer kwijt kon.

Overigens; Polleke heeft echt een hekel aan dat jasje hoor! Ze vindt het niet fijn! Weet zij veel dat het helpt tegen een pijnlijke rug. Die link kan ze natuurlijk niet leggen.

morrebokkie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 14:27

ach,als het echt voor de kou is ,zo'n trillend hondje vind ik ook zielig dan maar een jas aan.maar mooi vind ik het niet.

Natascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 16:11

ik vind het in dezelfde categorie vallen als paardendekens in allerlei modekleurtjes. Er zijn honden die het koud hebben en er baat bij hebben en sommige mensen gebuiken het om de vacht mooi zacht te houden omdat hondenvachten altijd wat vettig worden met koud weer. Zelf heb ik nooit van zulke honden gehad maar wat ik wel merkte was dat onze honden het altijd leuk vonden om aangekleed te worden. Tja, dat was in mijn Penny tijd en die stomme beesten vonden het heerlijk om betutteld te worden door mij en mijn vriendinnetjes Zielig vind ik het dus zeker niet

ikisik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 16:18

Ik vind het helemaal geweldig.. Ik koop ze ook altijd bij Kreamieke.. voor heel weinig heb je orgineel gemaakte truitjes e.d.
Echt gaaf..

Shiloh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 16:20

Honden die het snel koud hebben kunnen zeker baat hebben bij truitjes en dergelijken, en tjah, het is maar net de smaak van de eigenaar he... Ik denk dat de hond het zelf niet zo kan schelen of zijn truitje nu grijs of fel oranje of in tijgerprint is ...

Ik vind het wel belachelijk als je je hond vanalles aantrekt terwijl het helemaal niet nodig is.

Sokken kunnen soms ook best nuttig zijn. Ik ben een keer op bezoek geweest bij iemand en daar had de hond in huis sokjes aan met rubbervlekjes aan de onderkant. De hond zelf had er alleen maar baat bij, want nu gleed die niet meer uit over de laminaat vloer...

masie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-06 16:30

ja dat is waar elke hond vind het ook zelf anders zitten !!
maar onze hond vind het toch nog niet zo leuk om iets om te dragen maar die heeft het gelukkig ook niet nodig !!

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 17:52

Ik vind het verschrikkelijk (behalve als een hond erg oud is of ziek en zichzelf niet meer warm kan houden en het bijvoorbeeld -10 is).
Als je zo graag iets wil aankleden koop dan een barbiepop!