hoi ik krijg in de voorjaars vakantie een nijn er bij voor mijn andere nijn ik ga er 1 uit de opvang halen:D maar nu...... een naam: voor een vrouwtjes konijn
wie weet er leuke ideenen mogen ook buitenlandse namen wezen wat konijn ofso betekend gr nienke
ja zou op www.konijnenamen kunnen kijken. daar hebben ze een heleboel namen kan je waarchijn heel veel helpen ! nog veel succes met je konijntjes ! en trouwnes waar ligt meeden ong. dicht bij ? in welke provinsie ? alvast bedankt !
Oja, Bunny heette eigenlijk Witsnuit....omdat ie een witte stip op z'n neus heeft.... maar wat ik nu persoonlijk erg grappig vind is om een dier een tegenovergestelde naam te geven. Bijvoorbeeld, je konijn is zwart maar noemt 'm Witje weet je wel Maar succes met het vinden naar een naam. Laat je ons weten wat het geworden is?
ik heb al een paar leuke gevonden welke vinden jullie het leukst? en ja tuurlijk laat ik het weten wat het is geworden hier komen de namen: sterre stella angel breezer suprise doortje simba ???? gr nienke