Onze kat is ziek!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Magnummm

Onze kat is ziek!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-06 19:28

Al een paar dagen niesde onze kat en hij had het vaak benauwd. Gisteren [ vrijdag ] is mijn moeder met hem naar de dierenarts geweest. Nu bleek dus dat hij de nies-ziekte heeft en hij was al bijna uitgedroogd. Nu moesten we hem van de DA dus maar extra verwennen. Hij krijgt normaal droogvoer [ brokjes ] en nu mogen we hem ook natvoer [ uit blik of pakjes ] geven omdat daar ook veel vocht in zit en hij dat ook lekkerder vindt. En hij krijgt nu ook melk met water verdunt.
We moeten hem nu veel met rust laten omdat hij het snel benauwd heeft.
En vandaag mocht hij van ons niet naar buiten maar hij is gewoon naar buiten geflipt, dus nu moeten we hem zo nog gaan zoeken omdat hij al heel de dag weg is.
Ik hoop dat hij wel naar binnen komt, want hij moet nu veel eten en vooraal heel veel drinken. Maar omdat hij niet of weinig drinkt zijn we vanmiddag naar de dierenwinkel geweest om een soort spuit met ipv een naald een plastic buisje er aan de kopen om hem dan zo zijn drinken te geven. Maar die hadden ze bij de DW niet dus nu moeten we naar de DA maar die was er vanmiddag niet dus kunnen we daar pas maandag zo'n spuitje halen. Dus ik hoop dat hij wel gaat drinken want anders droogt hij nog verder uit. Hij is ook al heel erg aan het afvallen.

Sorry voor het lange verhaal maar ik vind het heel erg en vervelend en ook vooral voor hem zelf.

Hier een foto van de zomer samen met onze hond.

Afbeelding

Patricia20

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-06 19:43

is hij nooit ingeent voor niesziekte? of word hij er nu verder niet voor behandeld?

Magnummm

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-06 19:48

Hij is wel ingeënt tegen de niesziekte en hij heeft nu een medicijnenkuur die hij af moet maken.

Magnummm

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-06 20:07

We hebben hem gevonden, hij is dus weer veilig in huis.