warme stal gezocht voor schuwe katten !

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mist

warme stal gezocht voor schuwe katten !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-06 20:09

Dit zijn Cat & Weezle !

Afbeelding
Afbeelding

Broer en zus, ongeveer een half jaar oud, gecastreerd en gesteriliseerd. Ze zijn gevangen in Antwerpen in een leegstaand huis wat gesloopt zou worden. Ze waren doodziek toen ze het asiel binnen kwamen (niesziekte) nu zijn ze inmiddels weer gezond. Omdat ze al "op leeftijd" waren toen ze werden gevangen zijn ze echter schuw gebleven- ondanks het feit dat ze bij de beheerster van het asiel in huis zitten en we ons best hebben gedaan om ze tam te maken. Je kunt ze aaien, maar dan houdt het ver op. Kans om bij een gezin in huis geplaatst te worden is er dus helaas niet maar inslapen willen we natuurlijk ook niet!

Daarom zijn we op zoek naar iemand die nog stalkatten kan gebruiken, waarbij ze lekker kunnen schuilen in de hooischuur, maar toch dagelijks hun eten krijgen. Voor zo'n tehuis mogen ze gratis weg!

Is er iemand die deze 2 stakkers een kans wil geven ?????

Mist

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-06 19:29

goh...niet allemaal tegelijk hoor!!!!!!!!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-06 19:30

Sorry hoor maar niet iedereen heeft ruimte voor nog een kat, omdat ze bijv een hond hebben. Misschien kan je ze op marktplaats aanbieden en speurders.

Mist

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-06 20:06

Ze staan al op marktplaats, ik had echter gehoopt dat bokt (paardenmensen= stalling schuren, buitenaf wonen e.d.) misschien uitkomst zou bieden.

Honden zijn ze aan gewend, ze zitten in huis bij de beheerster van het asiel, samen met 16 oude honden (die ook niet geplaatst kunne worden omdat ze bv al blind zijn, of gewoon te oud zodat niemand ze meer wil hebben)

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-06 20:40

Maar sommige honden zijn niet gewend aan katten.

Maar heb je het al bij www.speurders.nl geprobeerd en er zijn denk ik veel katten forums.
SUCCES!

Memuska

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-06 20:59

Het is dat ik net een stalkat gekocht heb!
Als ik nou de eigenaresse van de andere pony zo gek krijg dat er nog een stel bij mag... Aaaah dit is niet goed voor mij

Mist

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-06 19:12

Doe je best Memuska !

Anoniem

Re: warme stal gezocht voor schuwe katten !

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 19:16

Wij hebben ook al stalkatten van een opvang zitten.plus het probleem dat de eerste kat de andere weg jaagd.Die mogen niet binnen en zitten buiten onder een hooikap.Maar ik ga eens rondhoren of er nog mensen zijn, die er geen willen.