Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chronos schreef:Hij heeft nog een verhaal geschreven staat ook ergens op het net... dat gaat over een hond die weg moet omdat de baas kinderen heeft gekregen... is ook om te huilen maar het is wel de waarheid
Desiree schreef:in Nederlandse asielen wordt voor zover ik weet zelden honden afgemaakt.
daantjuhhh schreef:Desiree schreef:in Nederlandse asiels wordt voor zover ik weet zelden honden afgemaakt.
nee volgens mij ook niet.
Alleen als ze ziek of vals zijn toch??
(al kunnen honden ziek en vals gemaakt worden en is dat de schuld van de mens, de hond gaat er wel aan onder door)
daantjuhhh schreef:Desiree schreef:in Nederlandse asielen wordt voor zover ik weet zelden honden afgemaakt.
nee volgens mij ook niet.
Alleen als ze ziek of vals zijn toch??
(al kunnen honden ziek en vals gemaakt worden en is dat de schuld van de mens, de hond gaat er wel aan onder door)
Mischa schreef:Een dier wordt nooit afgemaakt omdat hij te lang zit! laat dat fabeltje eens de wereld uit zijn.
Widner schreef:Op animal planet zie je ook dat ze dan testen met die honden gaan doen enzo. Als ze dan bijten als ze eten worden ze afgemaakt, maar dat is nogal logisch. Ze kunnem moeilijk valse dieren herplaatsen..
Widner schreef:Op animal planet zie je ook dat ze dan testen met die honden gaan doen enzo. Als ze dan bijten als ze eten worden ze afgemaakt, maar dat is nogal logisch. Ze kunnem moeilijk valse dieren herplaatsen..