Herplaats Shar-Peitje

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

JustNanno

Herplaats Shar-Peitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-06 22:43

MMaxje schreef:
Wegens omstandigheden:

Lieve Shar-Pei reu van 4 jaar oud, zwart, horsecoat.

We zoeken voor hem: een gezin zonder andere honden, waarbij hij niet te veel alleen wordt gelaten. Hij kan heel goed met kinderen (van heel klein tot groot), goed met katten, maar niet met andere honden.
Hij kan heel goed alleen blijven (sloopt niet, piept niet, jankt niet, zeurt niet), hij heeft een zachte blaf (dus niet luidruchtig), maar heeft natuurlijk wel veel aandacht nodig.
Hij is gewoon heel erg makkelijk in de omgang, ook voor 'beginnende' hondeneigenaren. Zachte maar consequente hand is vereist.

Hij gaat niet gratis weg, maar zeker niet voor de hoofdprijs. Belangrijkste is een goed tehuisje, waar hij zijn leven lang mag blijven! Mensen op een flat liever niet reageren (tenzij lift), maar toch heb ik het liefst een huis met een tuin voor hem.

Hij kan NIET loslopen. Verder zoek ik mensen die zijn voer kunnen betalen (ras is nogal gevoelig op sommige toevoegingen, en ook deze hond heeft hier last van, dus heeft hij goed (en dus wat duurder) voer nodig). Hij staat nu op Royal Canin Pro Plan, doet het ook goed op Rodi.

Stamboom heb ik er niet bijgekregen, maar zijn afstamming en fokker zijn bekend, en duplicaat stamboom is op te vragen bij Raad van Beheer. Hij is inge-ent en ontwormd, alleen het entingsboekje mist helaas.

Deze hond is niet van mij, ik heb hem een tijdje opgevangen omdat hij erg verwaarloosd werd, en hij woont nu bij mijn zusje. Door onvoorziene omstandigheden kan zij hem niet houden. Ik ben contactpersoon voor zijn herplaatsing.

Hij mag op proef, en hij wordt gebracht, zodat we weten waar hij terecht komt. Zijn voerbakken zijn aan vervanging toe, maar hij krijgt een nieuwe zak voer, halsband en riem, en zijn mand mee. Deze hond heeft absoluut geen bench nodig.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

tenemieken

Re: Herplaats Shar-Peitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-06 18:13

heyhey

waarom moet hij weg ?

wij hebben net een shar-pei pup gekocht... jammer dat hij niet met andere honden kan.

JustNanno

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-06 19:29

Reden via PB. Ik ga zondag kennismaken met een gezin kennismaken, maar ik zo heel positief over ben:)

Mickey

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 11:03

Dubbelpost vandaar een slotje.