Ik zal idd eens proberen om haar Rescue te geven, heb ik sowieso in huis 
We gaan ook haar oortjes na laten kijken door de DA.
Tja, wat doe ik als ze me aanvliegt? Vorige keer liep ik met de telefoon weg, ze hing in mijn kuiten en maakte toen een grote sprong dat ze op mijn rug zat, ze beet en krabte in mijn nek. Ik sprong opzij om haar af te schudden en toen hing ze in mijn arm, daar blijft ze als zo'n pitbull hangen tot haar nagels losscheuren uit mijn huid. Ik kan haar echt niet losmaken, ze is even niet meer voor rede vatbaar. Of ik schreeuw, of haar in haar nekvel pak, of haar een klap geef, ze blijft hangen. Op kalmeren reageert ze niet (hoewel dat in je eigen paniek en schrik ook moeilijk is)
De keer ervoor lag de GSM op de keukentafel en sprong ze bij mijn vriend die TV zat te kijken in de huiskamer naar de keel. Hij schreeuwde naar haar maar ze hing toch.
Voor vuurwerk oid is ze bang en dan kruipt ze in de kast, daar reageert ze niet agressief op.
Vanmorgen hebben mijn vriend en ik erover gesproken en erover gedacht om de GSM op de grond te leggen en iemand te laten bellen, dan kan ze het zelf uitzoeken met de GSM. Misschien dat dat helpt? Mijn vriend denkt niet dat het angst is, omdat ze op vuurwerk heel anders reageert. Hij denkt meer aan irritatie of pijn aan de oortjes. Wellicht toch iets medisch dan...?