Na mijn vorige topic: hoe geef ik 2 verwende katten een wormekuur, belde ik de fourageboer om kuren om te druppelen in de nek, n.a.v. die tip die ik toen kreeg van een bokker.
Die man zei dat die kuren maar voor een soort worm gelden, en dat ik beter de pasta kan uitsmeren over de kat zijn borst en zijn poten. Dan likt ie het zelf op, een kat houdt nl niet van iets op zijn vacht; en krijgt ie het binnen zonder gevecht.
Ik vond het een lumineus idee! }> Zo gezegd, zo gedaan.
Sanders ingesmeerd, die rende kwaad naar boven, op het bed, alles zit onder, maar hij heeft zich idd afgelikt en nu dus het spul binnen.
Sammy echter sprong wild weg, schudde zich uit, blijft zo raar met zijn poten lopen zoals ze doen als ze net van de kattenbak komen, verstopt zich in een hoekje en durft er niet uit te komen, maar VERTIKT het om zich te wassen!
Hij ligt nu helemaal down op een stoel, het spul is helemaal ingedroogd.
Ik heb het al om 5 uur erop gedaan.
Wat nu? Ik durf dr niet meer te gaan wassen, en eruitkammen lijkt niet te gaan.
Ai, volgende keer misschien proberen ze het met een pipetje te geven. Wat je nu kunt doen om dat spul eraf te krijgen,geen idee,misschien toch maar proberen om het eraf te wassen, of sponsen en daarna uitkammen...
leverpastei, sap van een stuk vis mmmmm, gemarineerde kat Zoiets heb ik ook ooit eens gehad met antihaarballenpasta. De birmaan snoept ervan en de coon zat helemaal ondergesmeerd en was diep beledigd. gelukkig ging hij zich later na het eten wel wassen.