Ik zit nu op school dus kom ff niet op de naam. Maar ik krijg over een week een katje en heb nu een soort doorzichtige kattebak korrels die je 1 keer pm moet vervangen. Deze korrels zuigen alle plas op en stinken niet ( zeggen ze) iemand ervaring?
En hoe krijg zorg ik dat mn kat in de kattenbak plast ipv ernaast of ergens anders?
Mss heb je er wat aan, zelf heb ik geen ervaring met deze korrels ik vind het vrij duur. Ik ben ook vrij kieskeurig met kattenbak vulling maar ik ben zéér tevreden met TomPoes.
Mijn moeder gebruikt de euroshopper van E1,19, maar dat werkt perfect hoor! Niets mis mee! Nog nooit een stinkende kattebak gehad! (nu wordt de zooi ook wel er iedere ochtend uitgeschept )
Wij hebben die ook een keer gehad maar helaas ontstond er onderin de bak een drabbig laagje urine. Wij doen het nu met Catsan maar zodra we in Nederland winkelen halen we het eigen merk van AH (klontvormend).
Het zijn echt doorzichtige korreltjes en er zitten een paar blauwe korreltjes tussen. Het neemt als het vocht op en hoeft niet uitgeschept te worden. Het stinkt niet en je schept de korreltjes gewoon om En je doet er een maand mee..
Tenminste dit zeggen ze heb nog niemand gevonden die het ook gebruikt
wij hebben kitty friend fresh ! Een groene zak... daar zit een soort waspoeder geurtje aan !! en de zand klontert goed !! echt een aanrader wij hebben 4 katten en het stinkt niet..
Zodra het katje bij jullie in huis komt, meteen op de kattenbak zetten !!! dat is alles... en als je kat opeens de hele tijd begint te piepen gewoon op de kattenbak zetten dan weet ie binnen de kortse keren waar die staat.. De meeste katjes zijn al zindelijk als je ze krijgt, ze moeten alleen eventjes de weg naar de bak weten !!
Natuurlijk willen we een foto zien van jullie nieuwe aanwinst !!!!!!
Ik weet niet of je een kitten krijgt, maar volgens mij kun je dan in het begin beter niet die doorzichtige grit halen!!!! sommige kittens eten nl het grit op, en als ze die doorzichtige dingen eten, dat is onverteerbaar en gaat uitzetten in de maag, dus dodelijk. Ander grit eten is natuurlijk ook niet goed, maar catsan etc dat kan niet zoveel kwaad omdat het afbreekbaar is.
Wij gebruiken dat ook voor onze kat, dat zijn de Crystal pearls. Kun je inderdaad lang gebruiken. Dat onze katten het nog op de bak deden, deden we er twee weken mee. Super spul!!
vind dat vrij dure kattenbak vulling, en het idee dat het er een maand in ligt ook niet zo fris. ik gebruik biokat fresh,als je kat geplast heeft worden het grote ballen die je er zo uit kunt scheppen. en het ruikt ook erg fris