Slaap zacht Foamy

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Woogy

Slaap zacht Foamy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-06 08:00

Foamy was mijn eerste muis die ik destijds kreeg. Een poosje geleden kampte ze met een grote ontsteking aan haar erste tepel en haar baarmoeder. Deze had ze vol trots overwonnen. Helaas merkte ik vorige week een harde bult in haar rechterzij. Al was het een ontsteking, geen muisje kan er twee overwinnen.
Vanmorgen om 5 uur is zij bezweken.
Foamy slaap zacht

Weg van deze wereld
Weg van de pijn
In een plaats vol vrede
Waar jij vrij mag zijn

So0p_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 08:28

heel veel sterkte

caspertjuh

Re: Slaap zacht Foamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 09:12

Dat is wel zonde, maar komt nogal een voor he bij muizen en ratten. Wel zielig als je aan je muissie was gehecht?
Ga je een nieuwe halen?
sterkte!

Chichiba

Re: Slaap zacht Foamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 11:08

Woogy schreef:
Foamy was mijn eerste muis die ik destijds kreeg. Een poosje geleden kampte ze met een grote ontsteking aan haar erste tepel en haar baarmoeder. Deze had ze vol trots overwonnen. Helaas merkte ik vorige week een harde bult in haar rechterzij. Al was het een ontsteking, geen muisje kan er twee overwinnen.
Vanmorgen om 5 uur is zij bezweken.
Foamy slaap zacht

Weg van deze wereld
Weg van de pijn
In een plaats vol vrede
Waar jij vrij mag zijn

Sterkte met het verlies van Foamy...Wat kun je je hechten en houden van zo'n klein diertje...ze hebben toch allemaal hun eigen karakter...
Toch nog super dat ze de eerste ontsteking te boven is gekomen...Is niet niks voor zo'n klein muisje...Daar mag je heel trots op zijn...Jammer dat het uiteindelijk toch nog slecht afgelopen is...
Sterkte...

Woogy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-06 12:16

ik heb een muizenfokkerij hier thuis en ben al vaker muisjes verloren. maar de dood van m'n Foamy heeft me toch flink aangegrepen. ik had haar al ruim anderhalf jaar Ik had erg veel mooie babies van haar gefokt en de laatste die ik nog heb die het dichts bij haar staat is een kleindochter van haar. Het verlies van Foamy heeft me des te dichter bij de rest van m'n muisjes gebracht

bedankt voor jullie steun