haha,jaaa,hij gaat altijd mee,is en beetje een verwent doontje....
als ie al hoort dat ik autosleutels pak,dan rent ie al naar buiten,en hij is zooo lief...
hij blijft ook heel netjes bij mij,zal niet weglopen ofzo,en maakte voor het eerst in zijn leven een boswandeling... Hij vond het heel erg leuk....en ik ook
en die staart,eerlijk gezegd vind ik zonder mooier,maar ik zou hem bij donnie niet willen missen,hij is gewoon stoer met zjn krulstaartje...
wow...wat een prachtige rottweiler. Wij hebben op stal ook een rottweiler lopen net zo breed als deze...alleen hij is ook nog eens 25 kilo te dik...maar deze is echt prachtig
ja,couperen is verboden...vandaar dat don een mooie krulstaart heeft...
en donny gaat Frappa altijd "versieren" als ze langskomt,dan gaat ie heel stoer vanalles optillen(ook dingen die hij helemaal niet kan optillen),of in staldeuren bijten..hahha,is echt heel grappig om te zien..ook mag er geen van mijn andere honden bij haar komen,omdat hij haar helemaal verdedigd..gek beest...
hehehehe jaaah doon is een sjansbal eersteklas..... en hij weet het zooo leuk te brengen, helemaal stoer brommen enzo en uitdagen met halstertouwen lekker beest is het, en hij weet het zoooo goed
Wat een brede zeg! die hals! Wel een mooierd...die staart is ook geweldig zeg! ik vraag me af of mijn Rottweiler ook zo'n staart had gehad mocht die er aangezeten hebben
wij hebben ook een rottweiler gehad gemaamd diesel, zij had ook een staart maar geen krul er in, ik vind ze met staart mooier als je foto wilt zien zegt je het maar.
en de staart van de rottweiler is er altijd afgehaal due er is geen standaard voor,nu ze er niet meer afgehaald mogen worden is er gekozen dat de rasstandaard een rootweiler met lange staart word,dus een soort van labradorstaart...en dan liefst een korte stevige staart..dus rottweilers met krulstaart worden liever niet gezien,maar ja..ik vind donnie's krul heel mooi en stoer