Punkie de guineepig

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dayna

Punkie de guineepig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-06 22:52

Heey,

Ik pakte afgelopen vrijdag mijn cavia op en ik voelde iets hards. Dus ik aan de onderkant kijken, leek het net of er bij zn anus een drol vast zat. Ik probeerde t eruit te halen en kwam het los aan de zijkant. Bleek het allemaal opgedroogde pus te zijn, STINKEN niet normaal ik ging van lopen kokhalzen, zo erg was die lucht!

Toen heeft mijn moeder die pus met pincet stukje voor stukje weggehaald en daarna schoongemaakt met een nat wattenstaafje. Ik kijk het even aan, tot nu toe ziet het er nog normaal uit, maar vraag me wel af waar dat nou weer vandaan kwam. Iemand enig idee. Bij het schoonmaken ging het niet bloeden of iets dergelijks...

Relliej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 00:01

Is het niet gewoon sperma, als het een beertje is?

Het verschil van een drol en pus zie je toch wel, lijkt mij. Het poep is bruin, pus is meer gelig, toch?

meisjj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 00:05

die van mij had het ook en een week later was tie dood, gelijk mee naar de DA zou ik zeggen!

Patricia20

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 02:02

nou zo te horen lijkt het me een abces.
kan er ook naast zitten,maar zou er niet mee wachten.
en ik zou er al helemaal niet zelf aan gaan frunniken,jusit doordat de pus nu weg is, kunnen er veel bacterien in komen,dan gaat het dus ontsteken en ben je weer verder van huis,..
ik zou even naar de da gaan.

Dayna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-06 12:27

Ja maar het ziet er wel al een aantal dagen schoon uit zegmaar, helemaal geen pus meer oid..

maar misschien ga ik toch ff naar de da

ThnQ