Raading Gapen Gaat ze weer dansen hoor Stoute hond, wat deed ge daar boven! }> Rare smurf wat het ook is Elkaar een beetje lopen pesten Mijn kat En hier die andere dweil
alleen het is slecht voor de heupen om ze erg vaak op de achterbenen te laten lopen (misschien dat je me nu een zeur vind ) maar ik deed dat dus ook met mijn hond en kreeg dat advies van mijn instructeur op de hondenschool
Ja, Ik weet het. Maar ze doet het zelf, ook heel hoog springen enz. En anders ben je de hele dag bezig te zeggen dat ze het niet mag doen en dan moet je ook nog is zorgen dat ze echt naar je luistert.. Ze is gewoon vreselijk druk
Ging een keer met dr fiesten, Ik doodmoe en ze wou nog doorhoor en dan echt keihard rennen, Dat hou ik niet eens bij op mijn fiets
Laatst bijgewerkt door Stefstar op 30-01-06 20:25, in het totaal 1 keer bewerkt
beagle staat bekend om het onuitputbare uithoudingvermogen ja mijn hond deed het ook altijd uit zichzelf heb er toen een commando aan vast gebonden.. maarja schapendoezen hebben ook het eigenschap dat ze met andere doezen maatje in de 'lucht' spelen. dus veel tegen elkaar op springen en stoeien op de achterpoten.. dus tsja